علیزاده: خیلی آماده هستیم؛ پرسپولیس هم مثل بقیه تیم‌ها/ دوست دارم پیشرفت کنم، اما رفسنجان خانه من است

13:51 - 23 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر بخواهیم به سهمیه آسیایی فکر کنیم باید ۶ تیم را به زیر بکشیم.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما خیلی آماده است و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا مقابل این تیم موفق ظاهر شویم. خیلی آماده هستیم، هرچند پرسپولیس هم مثل بقیه تیم‌هاست و این بازی هم سه امتیاز دارد. محکم می‌رویم تا کارمان را بکنیم تا ان‌شاالله حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه این بازی در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه و در یک شرایط ایده‌آل محیطی از لحاظ چمن و نور ورزشگاه برگزار می‌شود افزود: ورزشگاه بسیار خوبی را مجهز کردیم، از لحاظ نور و اسکوربرد و چمن ورزشگاه و همچنین رختکن‌ها؛ همه چیز ایده آل است و شرایط عالی. به نظر شما مهم‌ترین نیاز تیم‌های فوتبالی از کوچک تا بزرگ چه چیزی است جز داشتن یک چمن خوب؟ الان یک چمن بسیار خوب داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را هم انجام بدهیم. اینجا یکی از ورزشگاه‌های خوب فوتبال ایران است.

علیزاده درباره اینکه آیا باشگاه مس رفسنجان برای دیدار مقابل پرسپولیس پاداش در نظر گرفته است یا خیر گفت: برای این صحبت‌ها خیلی زود است، چون معمولاً قبل از بازی و در حین جلسه فنی که با حضور کادر فنی و مدیران باشگاه برگزار می‌شود آنجا چنین مسائلی مطرح می‌شود. هنوز در این مورد صحبتی انجام نشده است هرچند یک اشل پاداشی داریم که این اشل بری دیدار‌هایی برابر استقلال و پرسپولیس متفاوت است و ممکن است یک مقدار رقم پاداش‌ها در این دیدار‌ها بیشتر باشد.

معاون فنی مس رفسنجان درباره چشم اندازه این باشگاه برای فصل جاری گفت: می‌خواهیم تک رقمی شویم سال اول که به لیگ برتر آمدیم خودمان گفتیم که آمده ایم تیم را حفظ کنیم و سال اول راه دو ساله را رفتیم و هم تیم را حفظ کردیم و هم تک رقمی شدیم. الان هم می‌خواهیم در پایان فصل رتبه تک رقمی را تکرار کنیم که می‌تواند از اول باشد تا رتبه نهم جدول. ما سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا رتبه مان بهتر از پارسال شود.

وی درباره اینکه آیا به سهمیه آسیایی فکر نمی‌کنند گفت: باید عقلانی صحبت کرد، اگر بخواهیم به آسیا فکر کنیم باید ۶ تیم را به زیر بکشیم. تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس، گل گهر، فولاد و تراکتور؛ این‌ها را باید از گردونه رقابت‌ها حذف کنیم و به زیر بکشیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم. این موضوع سخت است، اما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

علیزاده درباره پیشنهاد یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر به عنوان مدیرفنی به وی و مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این خصوص گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، چون باعث ایجاد حاشیه برای تیم می‌شود. لطفاً به این موضوع نپردازید هرچند این موضوع صحت دارد، اما خواهشاً شما هم به آن نپردازید چون نمی‌خواهم برای مس حاشیه درست شود.

وی درباره اینکه با وجود مخالفت باشگاه مس خودش چه تمایلی داشت گفت: رفسنجان خانه من است و هر چیزی که بزرگان خانه هم بگویند آن را انجام می‌دهم. هر آدمی دوست دارد در زندگی پیشرفت کند، اما رفسنجان خانه من است و در خانه‌ام می‌مانم و تا جایی که توان داشته باشم برای رفسنجان زحمت می‌کشم و کار می‌کنم.



حسین
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
بعلعه منم اکه دلالی میکردم هیج جا نمیرفتم تیم مس اوایل فصل که می گفتی برای سهمیه آسیا میره حالا شده تک رقمی با ربیعی خوب پولی امسال از دلال ها گرفتید
حسین
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
بعلعه منم اکه دلالی میکردم هیج جا نمیرفتم تیم مس اوایل فصل که می گفتی برای سهمیه آسیا میره حالا شده تک رقمی با ربیعی خوب پولی امسال از دلال ها گرفتید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *