رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت سارق خودرو

14:32 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۶۶۷
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی خبر داد.
- سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: پرونده‌ای از طریق کلانتری ۱۳۶ فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که حاکی از آن بود بیستم شهریور ماه یک دستگاه خودرو ساینا مورد سرقت قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با دریافت پرونده در بدو امر اقدامات اولیه توسط کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه صورت گرفت و با حضور کارآگاهان در محل وقوع جرم ردپایی از سارق را به دست می‌آورند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با جمع بندی اطلاعات به دست آمده متوجه می‌شوند خودرو سرقتی در محدوده شرق تهران تردد دارد لذا با پی جویی مستمر و اقدام به موقع، کارآگاهان موفق می‌شوند مسیر تردد خودرو سرقتی را در حوالی خیابان هنگام شناسایی کنند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: سریعا اکیپ عملیاتی در پایگاه چهارم تشکیل و به محل شناسایی شده اعزام می‌شوند که بلافاصله خودرو سرقتی در دید کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیر کننده خودرو به همراه متهم دستگیر و به این پایگاه انتقال یافت.

مجیدی افزود: در تحقیقات اولیه متهم خود را فریبرز معرفی و منکر هرگونه سرقت شده که با عنایت به مستندات و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم سرقت خودرو اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح فریبز به ارتکاب جرم، پرونده پس از تکمیل جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا ارسال و طی دستور مقام محترم قضائی متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *