رئیس قوه قضاییه در همایش سفیران صلح از رئیس کل دادگستری زنجان تقدیر کرد/بهره‌گیری از ۸۰ هیئت همیاران صلح در ایجاد صلح و سازش در زنجان

12:01 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۵۹۱
رئیس کل دادگستری زنجان در همایش سفیران صلح شورای حل اختلاف که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد با اشاره به رتبه برتر استان زنجان در زمینه ایجاد سازش در پرونده‌ها، گفت: ۵۳ درصد پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف زنجان، منجر به صلح و سازش می‌شوند.
خبرگزار میزان - حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری زنجان در همایش سفیران صلح شورای حل اختلاف که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد از صلح و سازش ۵۳ درصدی پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف استان خبر داد.

وی افزود: بهره‌مندی از موسسات داوری، استفاده از ظرفیت مددکاران کلانتری‌ها و بهره‌گیری از ۸۰ هیئت همیاران صلح، عواملی بودند که باعث شدند استان زنجان رتبه سوم در حوزه ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها را به دست بیاورد.

رئیس کل دادگستری زنجان همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف قضات تمام وقت شورا‌های حل اختلاف تاکید کرد.

در پایان این مراسم از رئیس کل دادگستری استان زنجان و محمد رضا احمدی معاون قضایی و رییس شورای حل اختلاف استان و همچنین از حجت الاسلام والمسلمین مقدمی امام جمعه ایجرود به عنوان صلح یار نمونه استان تقدیر شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *