درخشان: ایران روحیه برنده شدن دارد/ منسجم بازی کنیم، هیچ تیمی حریفمان نخواهد شد

9:45 - 21 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۱۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: شرایط زمین خوب نبود و باعث شد، کیفیت بازی پایین بیاید.

- حمید درخشان درباره پیروزی دقایق دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان اظهار داشت: شرایط زمین خوب نبود و کیفیت بازی را پایین آورده بود. لبنان استادیوم هایی مناسب برای مسابقات مهم ندارد. تیم ما بازیساز بود و زمین مناسب نبود. لبنان دفاع می‌کرد و برای آنها فرقی نمی‌کرد، در چه شرایطی بازی کنند.

وی افزود: شرایط تاکتیکی نیمه اول شرایط بسیار بد بود و پاس‌های اشتباه بازیکنان زیاد بود. یک گل مشکوک هم دریافت کردیم که در برنامه نبود. شرایط اواخر نیمه دوم بهتر شد و توانستیم به گل برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان اذیت شدند. در محوطه جریمه حریف مشکل داشتیم، اما‌ رفته رفته توانستیم به پیروزی برسیم. در برگشت به بازی خوب بودیم و نشان دادیم که ایران بازنده نیست و روحیه برنده شدن دارد. این پیروزی به تیم حاشیه امنیت داد و روحیه بازیکنان را بالا برد، تا بتوانیم بازی بعدی را هم ببریم.

درخشان در پایان درباره تیم لبنان و بازی بعدی مقابل سوریه خاطر نشان کرد: لبنان در طول مسابقه فقط در حال دفاع کردن بود و در هر موقعیتی که پیش می آمد، با کوچکترین ضربه روی زمین بودند. اگر ایران بخواهد منسجم بازی کند، هیچ تیمی حریفمان نخواهد شد، اما باید حساب شده و با برنامه به مصاف سوریه برویم و در نیمه اول بازی اولین گل را به ثمر برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *