رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید مخبر بر اتخاذ تصمیمات لازم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی

18:17 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۸۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رییس جمهور در جلسه امروز با انتقاد از وضعیت بهداشت و امکانات موجود در خوابگاه ها، بر اتخاذ تصمیمات لازم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی تاکید کرد.

-  محمد مخبر  در جلسه بررسی راهکارهای ساماندهی خوابگاههای دانشگاهی ظهر امروز(سه شنبه) که به ریاست وی برگزار شد با اشاره به بازدید سرزده خود از خوابگاه کوی دانشگاه تهران و شنیدن دغدغه و مشکلات از زبان دانشجویان گفت: متاسفانه وضعیت خوابگاه‌ها متناسب با شأن دانشجویان نیست و باید تصمیمات جدی برای بهبود وضعیت خوابگاه‌ها و ساماندهی شرایط فعلی اتخاذ شود.

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از وضعیت بهداشت و امکانات موجود در خوابگاه ها، اظهار داشت: انتظار این بود که از شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان به عنوان فرصتی جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها استفاده شود.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کرد.

وزرای حاضر در جلسه نیز، به تشریح مشکلات و مسائل پیش روی تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی پرداختند و گزارشی از تعداد خوابگاه‌ها و اعتبارات مورد نیاز برای تعمیر و تجهیز این اماکن ارائه کردند.

در این جلسه راهکار‌های تامین اعتبار برای کمک به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و ساماندهی خوابگاه‌ها اتخاذ شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *