دستگیری 127 تن از اراذل و اوباش پایتخت/ قمه به دستان میدان شوش دستگیر شدند

10:53 - 25 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۲۱۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس پایتخت از دستگیری 127 تن از اراذل و اوباش سطح تهران خبر داد و گفت: افرادی که با قمه در میدان شوش موجب رعب و رحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.
دستگیری 127 تن از اراذل و اوباش پایتخت/ قمه به دستان میدان شوش دتگیر شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی ، سردار ساجدی‌نیا در حاشیه مرحله پنجم از طرح برخورد با اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری 127 نفر از اراذل و اوباش سطح تهران گفت: این افراد در عملیات پلیس پایتخت از شب گذشته دستگیر شدند.

فرمانده پلیس پایتخت در ادامه با بیان این مطلب که 90 درصد این افراد سابقه‌دار بودند، افزود: بیشتر این افراد اقدام به هنجارشکنی و رعب و وحشت در بین مردم کردند که در حال حاضر  در مرحله بازجویی و ارائه به مراجع قضایی هستند.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه مردم در اجرای این طرح همکاری خوبی  با پلیس داشته‌اند، گفت: در واقع مردم از اجرای این طرح در سطح محلات به ویژه در محلات مرکزی و جنوبی شهر تهران احساس رضایت کردند.



علي
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
باعرض سلام خدمت نيروي انتظامي وقوه قضائيه 0شمارا بخدا قسم ميدهم كه بداد مردم برسيد ونگذاريد كه عده اي بي سروپا ارامش را ازمردم بگيرند 0اراذل واوباش مثل ميكروب ميبينند اگر نابود نشوند تمام مردم را نابود ميكنند .پس به آنها مجال ندهيد وآنهارا سركوب كنيد قبل از ان كه جامعه را دچار مشكل كنند0 باتشكر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *