تخفیف ۴۰ درصدی سینوفارم به هلال احمر

9:51 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۰۲۷
سخنگوی جمعیت هلال احمر می‌گوید که این جمعیت در ازای واردات ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم هیچ کمیسیونی از این شرکت دریافت نکرده است و صرفا فعالیت این جمعیت عام المنفعه است و دیدگاه اقتصادی به فعالیت‌های بشر دوستانه ندارد.
- «محمد حسن قوسیان مقدم»، دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر صبح امروز (یکشنبه ۱۶ آبان) با حضور در «»، از بخش‌های مختلف تحریریه این رسانه بازدید کرد.
 
تخفیف ۴۰ درصدی سینوفارم به هلال احمر
 
قوسیان مقدم در این بازدید ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران، در جریان روند فعالیت‌های بخش‌های مختلف «» قرار گرفت.
 
تخفیف ۴۰ درصدی سینوفارم به هلال احمر
 
جمعیت هلال احمر، ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم طی ۳۲ مرحله به کشور وارد کرد؛ خبرنگار میزان به عنوان اولین سوال از سخنگوی این جمعیت پرسید «آیا هلال احمر بابت خرید میلیونی واکسن کرونا از شرکت سینوفارم از این شرکت کمیسیون (حق‌العمل) دریافت کرده است؟» دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر با تکذیب دریافت کمیسیون توسط این جمعیت برای واردات ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم گفت:هلال احمر فعالیت‌های بشر دوستانه انجام می‌دهد و انتفاعی نیست در حوادث و بلایا ما برای انجام فعالیت‌های خود سودی در نظر نمی گیریم، ورود جمعیت هلال احمر در شرایط بحران واکسن نیز به همین ترتیب بود ،همه کارهای ما در قالب تخفیف انجام گرفته است و بدین صورت هزینه تمام شده کمتری نیز برای دولت ایجاد شده است.
 
تخفیف ۴۰ درصدی سینوفارم به هلال احمر
 
وی گفت:شرکت سینوفارم در تعاملات با جمعیت هلال احمر با توجه به فعالیت‌های بشر دوستانه این جمعیت تخفیفی حدود ۴۰ درصدی برای این جمعیت اعمال کرده است.

توضیحات کامل «محمد حسن قوسیان مقدم»، دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر  در این خصوص را می‌توانید در ویدئو زیر ببینید.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3328081_187.mp4']
 
 

برچسب ها: هلال احمر دبیر کل

ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
جالبه
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
جالبه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *