رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم سالگرد شهیدی که در زندان‌های آمریکا بیمار شد، برگزار می‌شود

9:29 - 25 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۱۵۹
خبرگزاری میزان - سیدمحمود موسوی سال ها در عرصه بین الملل به فعالیت فرهنگی می پرداخت. وی توسط FBI دستگیر شد و پس از سال ها تحمل اسارت پس از بازگشت به وطن بر اثر بیماری هایی که در زندان های آمریکا به آن مبتلا شده بود به شهادت رسید.
به ، مراسم سالگرد شهادت «سید محمود موسوی» پنجشنبه 26 شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در مسجد ولی عصر (عج) خیابان وزرا برگزار می‌شود.

محمود موسوی جاسمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف انقلاب حضوری فعال داشت. وی با آغاز جنگ تحمیلی در عملیات دفاع در مقابل نیروهای بعثی به شدت از ناحیه بازو مصدوم و مجروح شد و انگشتان دستش قطع شد.

بعد از پایان جنگ محمود موسوی با عزیمت به آمریکا به ترویج فرهنگ اسلامی و دین تشیع در آن کشور پرداخت که تاسیس مسجد النبی در شهر لس‌آنجلس آمریکا و مراکز شیعه شناسی از جمله فعالیت های وی بود. مرحوم موسوی بعد از فعالیت‌های خود در آمریکا دستگیر و به مدت سه سال در زندان‌های آمریکا بود و مورد شکنجه قرار گرفت.

مراسم سالگرد شهادت سید محمود موسوی از ساعت 18 الی 19:30 در مسجد ولی عصر (ع) به نشانی خیابان وزرا، جنب پارک ساعی برگزاری می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *