رسیدگی به مسائل قضایی ۶۰ نفر از شهروندان توسط رئیس کل دادگستری سمنان

15:42 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۲۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان به صورت سر زده با استقرار در نزدیک ترین و در دسترس ترین محل در ساختمان دادگستری شهرستان سمنان بدون واسطه با شهروندان شریف سمنانی ملاقات و مراجعین محترم مطالب خود را به عالی ترین مقام قضایی استان عرضه و پاسخ و پیگیری فوری را دریافت نمودند.

- محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان به صورت سر زده با استقرار در نزدیک ترین و در دسترس ترین محل در ساختمان دادگستری شهرستان سمنان بدون واسطه با شهروندان شریف سمنانی ملاقات و مراجعین محترم مطالب خود را به عالی ترین مقام قضایی استان عرضه و پاسخ و پیگیری فوری را دریافت نمودند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در بیان هدف از این اقدام افزود: «در جهت ارائه خدمت قضایی بدون منت و آسان به شهروندان، در دادگستری شهرستان سمنان حضور پیدا کردم و در نقطه‌ای که آسان‌ترین محل برای دسترسی مردم به مسئولان قضایی استان تلقی می‌شود که همراه با خیل عظیمی از مردم و مراجعین به دستگاه قضایی شهرستان است به صورت چهره به چهره اظهارات آنان استماع و در حد شرایط قانونی و فی المجلس و فوری شخصاً مسائل را پیگیری می‌کنم».

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تصریح اهمیت باخبر بودن از مسائل و انتظارات مردم از دستگاه قضایی استان عنوان کردند: «مردم مطالب قابل ذکری دارند و بر این مطالب هم واقف هستم و برای خودم تکلیف تعیین نمودم که نسبت به رفع حوائج آنان اقدام شود، و در صدد رفع حوائج آنان باشم».

وی در اهمیت این اقدام خاطر نشان کردند: «این اقدام رضایت عمومی را افزایش می‌دهد و اعتماد عمومی را دامن می‌زند و خداوند متعال را در این حیث شاکر می‌باشم».

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خصوص ادامه دار بودن این اقدام در سایر نقاط حوزه‌های قضایی استان هم افزودند: «که این اقدام اتفاقی، در یک شهرستان رقم می‌خورد و در همان شهرستان به صورت سرزده حاضر می‌شوم و پس از استقرار و حضور مردم، مطالب عرضه شده را استماع و پاسخ مقتضی را ارائه می‌نمایم».

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان سمنان در مدت ۵ ساعت حضور مداوم و بدون وقفه خویش در دادگستری شهرستان سمنان، با ۶۰ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *