اسلامی: جدول لیگ در دور برگشت دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد/ ۲ بازیکن خارجی سیرجان دلیل اصلی پیروزی بودند

0:01 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: به دلیل مواردی که نمی‌دانم اسمش را بدشانسی، عدم تمرکز یا بی‌دقتی بگذارم، در یک دقیقه‌ای پایانی نتیجه را با یک اختلاف واگذار کردیم.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست اخیر تیم صنعت مس کرمان مقابل تیم تازه لیگ برتری شده نظم آوران سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: باوجود باخت اخیر در حال حاضر شرایط تیم خوب است. در هر صورت نباید از این نکته غافل شویم که تیم سیرجان سرمایه‌گذاری بسیار بهتری نسبت به تیم مس کرمان داشته و از سوی دیگر بازیکنان خارجی بسیار باتجربه و بسکتبال بلدی را در اختیار دارد که قطعا کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. همچنین نوع هدفگذاری تیم نظم آوران متفاوت از تیم مس کرمان است و همانگونه که قبلا هم گفتم ما برنامه‌ریز ۳ ساله برای باشگاه مس کرمان داریم.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم مقابل نظم آوران بسیار خوب بازی کردیم و تقریبا در تمام طول بازی از حریف پیش بودیم، اما به دلیل مواردی که نمی‌دانم اسمش را بدشانسی، عدم تمرکز یا بی‌دقتی بگذارم، در یک دقیقه‌ای پایانی نتیجه را با یک اختلاف واگذار کردیم. در ثانیه‌های اخر بازی هم پنالتی از دست دادیم و هم در زیر سبد موقعیت گل را هدر دادیم و همین مسائل باعث شد تا ببازیم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با تمجید از عملکرد ۲ بازیکن خارجی تیم نظم آوران، گفت: واقعا دو بازیکن خارجی تیم سیرجان بسیار باتجربه و باکیفیت هستند و از آنجایی که قبلا در لیگ‌های مختلف پخته شده‌اند، به خوبی توانستند در آخرین ثانیه‌ها نتیجه را به سود سیرجان تغییر دهند. برنامه ما این بود که در طول بازی این دو بازیکن را از جریان بازی خارج کنیم که موفق هم بودیم، ولی در آخرین لحظات به دلیل تجربه کمتر و عدم تمرکز کافی شکست خوردیم.

اسلامی درباره کم گل بودن این بازی، تصریح کرد: تمامی بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و اکنون به هفته پنجم هم رسیده‌ایم و طبیعی است که تیم‌ها به خوبی همدیگر را آنالیز کرده باشند و شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت هم داشته باشند. هر چند بازی کم گل بود، اما از همان ابتدا تا انتها بینندگان یک دیدار فیزیکی و درگیرانه و الته مهیج را دیدند.

وی درخصوص بازی بعدی مس کرمان مقابل نفت آبادان گفت: هرچند تیم آبادان بازیکن خارجی ندارد، ولی تیم کاملی است و از کادر فنی با دانشی بهره می‌برد. آبادانی‌ها هم در داخل زمین و هم روی نمیکت بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند و در سوی مقابل ما هم تیم پرسرعت و بانگیزه‌ای هستیم. به نظرم دیدار ما با نفت آبادان زیبا خواهد بود و امیدوارم دوباره در مسیر پیروزی قرار بگیریم.

اسلامی در پایان گفت: هنوز در بتدای فصل هستیم و دور رفت به پایان نرسیده و زود است که در مورد جایگاه یک تیم صحبت کنیم. رفته رفته تیم‌ها شناختشان از هم بیشتر خواهد شد و به نظرم جدول لیگ برتر در دور برگشت دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *