توطئه جدید صهیونیست‌ها در شکستن حریم مسجدالاقصی

22:51 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۱۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و السلمین منتظری نسبت به توطئه اخیر صهیونیست‌ها در شكستن حريم مسجد‌الاقصی، ورود به آن و كشتن مسلمانان فلسطيني با هدف تقسيم مسجدالاقصی هشدار داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومي ديوان عدالت اداري، حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري در جلسه بيست‌وچهارم شهريور ماه هيات عمومي ديوان گفت: صهيونيست‌ها قطعا به آرزوي خود با انجام اين اقدامات نخواهند رسيد زيرا مسلمانان بويژه فلسطينيان آتشي ديگر در جان آنان مي‌افكنند.

وي همچنين در اين جلسه ضمن گرامي‌داشت ماه مبارك ذيحجه و توصيف آن، اظهار داشت: ماه پربركت ذيحجه از بهترين ايام سال و حائز فضيلت‌ها و ويژگي‌هاي خاصي است كه آن را از سایر ماه‌ها متمايز مي‌كند. يكي از اين ويژگي‌هاي آن نيز قرار گرفتن اعياد بزرگ اسلامي در اين ماه است.

رئيس ديوان عدالت اداري ادامه داد: به روايتي ابتداي اين ماه شريف مصادف با روز وصلت حضرت اميرالمومنين(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است كه در قرآن كريم به به‌هم‌ رسيدن دو دريا به يكديگر تشبيه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري با اظهار تاسف از اينكه امسال زائران خانه خدا، حج‌ خونيني را داشته‌اند، اضافه كرد: متاسفانه عده‌اي از حجاج بيت‌الله الحرام در مسجدالحرام بر اثر سقوط جرثقيل جان باختند. اين ضايعه را كه موجب كشته شدن برخي از هموطنان ما نيز شده است، تسليت مي‌گوييم و براي همه آنان طلب آمرزش داريم.

وي ادامه داد: بي ترديد اين حادثه براي اين حجاج سفري ملكوتي خواهد بود و خوشا به حال آنانكه مرگشان نيز اينگونه توام با معنويت است.

رئيس ديوان عدالت اداري در ادامه اظهار اميدواري كرد كه بزودي سرزمين مقدس خانه خدا از چنگال آل‌سعود كه به خون مظلومان يمني آغشته است، رهايي يابد.

حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري افزود: بي‌ترديد چنين خواهد شد و اين مهلتي كه خداوند به آنان داده است، نيز برايشان سودي ندارد و هر ساعتي كه از عمر آنان مي‌گذرد بر عذاب آنان و آتش خداوند براي جنايتي كه كرده‌اند، خواهد افزود.

وي در پايان گفت: اميدواريم هرچه زودتر شاهد پيروزي رزمندگان اسلام و نابودي صهيونيسم و عواملش باشيم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *