رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توجه به اقتصاد گردشگری در شهرستان ابرکوه ضروری است

15:12 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۹۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به قدمت تاریخی شهرستان ابرکوه و وجود سرو ۴۵۰۰ ساله و ابنیه زیبای قدیمی، توجه به اقتصاد گردشگری در این شهرستان ضروری است.
- غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه، بر توجه به صاحبان مشاغل در زمینه گردشگری تأکید کرد و اظهار داشت: باید برای رونق گردشگری و ایجاد بستر‌های مناسب اشتغال‌زایی در این زمینه برنامه‌ریزی شود تا در دوران پسا کرونا رونق مضاعفی در این مورد صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مردمی بودن را از الزامات سند تحول قوه قضاییه دانست و تصریح کرد: دسترسی آسان مردم به قوه قضاییه، در کنار آنان بودن و عرضه خدمات بی‌منت به آحاد جامعه یک رسالت مهم و اساسی در دستگاه قضایی است.

دهشیری، اهتمام به ارتقاء دانش حقوقی مردم را خواستار شد و افزود: عدم اطلاع کافی مردم از مسائل قانونی موجب ایجاد مشکلات برای آنان در فرآیند‌های رسیدگی می‌شود که انتظار است از ظرفیت‌های مختلف و کمک سمن‌ها در زمینه آموزش و بالا بردن دانش حقوقی آحاد جامعه اقدام شود.

وی بر شناسایی روزنه‌های فساد و مقابله با فرآیند‌های فسادزا تأکید کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت رسانه و کمک‌های مردم، روزنه‌های فساد را شناسایی کرد و در زمینه مقابله و برخورد با فساد و مفسد حرکت کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد، ناامید کردن مردم را از حربه‌های دشمن دانست و بیان داشت: دشمن به‌دنبال ایجاد ناراحتی و ناامید کردن مردم است.

در پایان نشست از زحمات میثم رنجبر به‌ عنوان دادستان سابق شهرستان ابرکوه تجلیل شد و محمد گلستانی به‌ عنوان دادستان جدید معارفه شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *