رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاسیس دادسرای جرائم ورزشی آراء صادره در این حوزه را قوی‌تر می‌کند

16:46 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۰۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - اسفنانی با اشاره به تشکیل دادسرای رسیدگی به جرائم ورزشی گفت: با تاسیس این دادسرای تخصصی آراء صادره در حوزه جرائم ورزشی قوی‌تر و مستدل‌تر خواهد شد.
«محمدعلی اسفنانی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به تشکیل دادسرای رسیدگی به جرائم ورزشی اظهار کرد: تاسیس دادسرای ورزشی اقدام بسیار ارزشمندی است که صورت گرفته؛ چراکه دادسراها و دادگاه‌ها باید تخصصی شود و بر این اساس رای قضات نیز تخصصی می‌شود.

وی ادامه داد: با تاسیس این دادسرای تخصصی آرای صادره در حوزه جرائم ورزشی قوی‌تر و مستدل‌تر خواهد شد.

اسفنانی تصریح کرد: گذر زمان، پیشرفت‌هایی که در عرصه های مختلف شکل گرفته و همچنین جهانی شدن ورزش، ضرورت تاسیس دادسرای تخصصی جرائم ورزشی را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد و به طور قطع باید قضاتی که در این زمینه می خواهد رای دهد از جزییات این مطلب  و قوانین مربوطه و داخلی اطلاعات داشته باشد که با تشکیل این دادسرا این موضوع محقق می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: دادسرای ویژه جرائم ورزشی این امکان را فراهم می‌کند که قضات رسیدگی کننده به پرونده‌ها در این دادسرا به تمام قوانین حقوقی کیفری و مسائل خاص ورزشی احاطه پیدا کنند و رسیدگی‌ها تخصصی تر خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *