پرواز چند لحظه‌ای ۲۰۶ از روی جدول‌های خیابان سراج

11:29 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۸۶۹
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری ۲۰۶ به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد در خیابان سراج خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل نیمه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری ۲۰۶ با گاردریل‌های مسیر خیابان سراج، بلافاصله این تصادف به تیم‌های کارشناسی اعلام گردید و بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد پس از برخورد با گاردریل‌ها و عبور از آن‌ها به شدت با جدول میانی نیز برخورد و پس از پرش و عبور از این موانع فاصله گرفتن چند لحظه‌ای از سطح راه به میان فضای سبز فرو افتاده متوقف می‌گردد.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر گفت: در این حادثه راننده ۲۰۶ از شوک این حادثه، لحظاتی بیهوش شده و با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در همان محل و به صورت سرپایی مداوا می‌گردد.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: هیچ گاه با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکرده و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *