بازدید دادستان کل کشور از بندر کانونی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

10:15 - 06 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۶۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان کل کشور در جریان سفر استانی رئیس دستگاه قضا به استان خوزستان، به منظور بازدید میدانی از روند رسوب و ترخیص کالای اساسی از تأسیسات بندری و روند ورود و تخلیه کالا‌های اساسی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) راهی بندر کانونی (هاب) کالای اساسی کشور شد.

- حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور که در جریان سفر استانی رئیس دستگاه قضا به خوزستان در بندر امام خمینی (ره) حضور یافته بود، بلافاصله به منظور بازدید میدانی از روند رسوب و ترخیص کالای اساسی از تأسیسات بندری و روند ورود و تخلیه کالا‌های اساسی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) راهی بندر کانونی (هاب) کالای اساسی کشور شد.

دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لحاظ مشکلاتی که در بندر امام خمینی (ره) در خصوص برخی محصولاتی که در اینجا انبار شده وجود دارد این منطقه را بازدید و بررسی کردم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در بندر امام خمینی (ره) بحمدالله راهی برای رفع این مشکلات پیش‌بینی کردیم و در جلسه ای که خدمت مدیران خواهم بود برای رفع این مشکل تدابیری اتخاد می شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین منتظری تاکید کرد: یک سری کالا‌هایی نظیر برنج، ذرت و... در بندر امام خمینی (ره) رسوب شده و برخی قابلیت مصرفی خوراکی ندارند، که بایستی زودتر، وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف شود.
 
دادستان کل کشور درباره مشکلات فعالان بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مشکلات برخی از شرکت‌های خصوصی فعال در بندر امام خمینی (ره) را به صورت حضوری شنیدیم و در مورد برخی دیگر نیز قرار شد به صورت کتبی نامه بنویسند که ان‌شاء‌الله در تهران پیگیری کنیم.
 
وی تاکید کرد: رفع مشکلات فعالان اقتصادی که در بندر امام خمینی (ره) سرمایه‌گذاری می‌کنند و به دنبال ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور هستند، باید توسط مسئولان دستگاه اجرایی و قضایی پیگیری شود تا آن جایی که در حد توان ما است، ان‌شاء‌الله رفع مشکل این عزیزان را داشته باشیم.
 
بنابراین گزارش، نشست بررسی و تسریع در ترخیص کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.
 
گفتنی است سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور نیز در این سفر حجت الاسلام والمسلمین منتظری را همراهی می‌کرد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *