فوت عابر پیاده در اثر برخورد با موتورسیکلت

9:45 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۹۱۲
به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور راکب این موتورسیکلت اگر اندکی درنگ می‌کرد و با اورژانس تماس می‌گرفت، اکنون این عابر پیاده زنده و در کنار خانواده اش بود.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۱۲:۳۰ روز گذشته و در مسیر موقعیت دماوند غرب به شرق بعد از خیابان شاهد، یک دستگاه موتورسیکلت به شدت با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد می‌نماید.

وی افزود: پس از این حادثه متاُسفانه عابر پیاده بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت نموده و راکب موتورسیکلت از محل حادثه متواری می‌گردد.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۸ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند و گفته‌های شاهدان از نحوه این حادثه و مشخصات موتورسیکلت متواری را جهت پیگیری و انعکاس به مراجع قضایی ثبت و ضبط نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

وی افزود: راکب موتورسیکلت اگر اندکی درنگ می‌کرد و با اورژانس تماس می‌گرفت و یا به مصدوم کمک می‌کرد اکنون این عابر پیاده زنده و در کنار خانواده اش بود.

موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم و همچنین راکبین و رانندگان موتورسیکلت پس از تصادف با پلیس جرحی و فوتی بودن تصادف حتما با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان حادثه قرار دهند و این موضوع را بدانند در صورت داشتن گزارش حادثه از سوی پلیس مراحل درمانی در بیمارستان صورت خواهد پذیرفت.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *