استاندار خراسان جنوبی: بیش از ۶۰ درصد شهروندان استان واکسینه شده‌اند

8:00 - 13 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۴۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از شهروندان استان واکسینه شده‌اند، گفت: در روزهای تعطیل بین ۴ تا ۵ هزار دز تزریق واکسن در سطح استان ثبت شده است اما در روزهای عادی تا ۱۴ هزار دز تزریق کردیم.

حمید ملانوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان خراسان جنوبی گفت: میزان فوتی‌ها و بستری‌های ناشی از کرونا در استان خراسان جنوبی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در ایام اخیر حدود ۴ روز، فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و هم اکنون نیز یک نفر فوتی داریم و میزان ابتلا‌ها نیز کاهش چشمگیری یافته و روند واکسیناسیون افزایش داشته است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در واکسیناسیون گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا نسبت به میانگین کشوری ۳ درصد جلوتر هستیم. در رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک نیز ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

ملانوری درباره روند واکسیناسیون روزانه در استان خراسان جنوبی گفت: در روز‌های تعطیل بین ۴ تا ۵ هزار دز تزریق واکسن در سطح استان ثبت شده است اما در روز‌های عادی تا ۱۴ هزار دز تزریق کردیم. بیش از۶۰ درصد از شهروندان استان واکسینه شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *