«ونوم ۲» به فروش ۹۰ میلیون دلاری در باکس آفیس هالیوود دست یافت

12:00 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۳۳۴
فروش «Venom ۲» در گیشه داخلی به ۹۰.۱ میلیون دلار افزایش یافت، این بالاتری فروش در عرض سه روزه اکران در طول کل مدت همه گیری کرونا در تعطیلات آخر هفته است.

- فروش «Venom ۲» در گیشه داخلی به ۹۰.۱ میلیون دلار افزایش یافت، این بالاتری فروش در عرض سه روزه اکران در طول کل مدت همه گیری کرونا در تعطیلات آخر هفته است.

برای اولین بار در طول بحران، درآمد‌های گیشه داخلی کمتر از ۱۵ درصد نسبت به آخر هفته، مشابه با سال ۲۰۱۹ بوده است. در همان آخر هفته دو سال پیش،«Joker» به فروشی معادل ۹۶.۲ میلیون دلار رسید. فیلم Venom ۲ دومین فیلم برتر اکتبر ۲۰۲۱ در تمام دوران کرونا است و این میزان از استقبال نشان می‌دهد که تماشای فیلم توسط مردم در آخر هفته به حالت عادی بازگشته است.

«ونوم ۲» سومین فیلم از دنیای سینمایی سونی پیکچرز است. کار اولیه بر روی ونوم ۲ در ژانویه ۲۰۱۹ شروع شد و در نهایت فیلمبرداری آن در نوامبر ۲۰۱۹ شروع شد. تام هاردی در اوت ۲۰۱۸ اعلام‌ کرد که برای سه‌گانه ونوم قرارداد بسته‌است.

تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم، وودی هرلسون در نقش کلیتوس کسدی/کارنیج، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، رید اسکات در نقش دن لوئیس و نائومی هریس در نقش شیریک در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

ونوم اولین حضور تام هاردی در نقشی ابرقهرمانی مارول محسوب می‌شود. فیلمی که توانست با توجه سبک متفاوت ساخت خود فروش بسیار مطلوبی را نصیب تهیه کنندگان نماید. فصل اول این فیلم با فروشی معادل ۸۸۵ میلیون دلار توانست رتبه ششم پرفروش‌ترین فیلم جهان در سال گذشته را از آن خود نماید.

نسخه نخست فیلم سینمایی ونوم آمار فروش فوق العاده ای را از خود به جا گذاشت، هاردی در این فیلم نقشی متفاوت از کارکترهای ابرقهرمانی را ایفا کرده که هرچند منتقدان راضی نکرده اما مخاطبان بسیاری دارد. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *