امدادرسانی هلال‌احمر به حدود ۷ هزار زائر در ایام اربعین حسینی

15:07 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۰۹۸
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۶۹۸۳ زائر در ایام اربعین حسینی و در استان‌های ایلام، خوزستان و تهران خبر داد.
-به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مهدی، ولی پور در تشریح اقدامات این جمعیت در ارائه خدمات امدادونجات به زائران اربعین حسینی در استان‌های ایلام، خوزستان و تهران (راهپیمایی جاماندگان اربعین)، گفت: در این عملیات به ۶۹۸۳ زائر امدادرسانی شد و ۳۲۸۴ زائر نیز از خدمات سرپایی (کنترل فشارخون، پانسمان و ..) بهره‌مند شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر؛ در ایام اربعین و با تلاش امدادگران، ۴۰ زائر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده و ۳۶۵۹ زائر در مرز مهران اسکان اضطراری یافتند. همچنین ۳۵ هزار و ۸۹۳ عدد ماسک و ۲۰۰ تخته پتو میان زائران توزیع شد.

ولی پور افزود: ۵۲ پست ثابت و موقت برای ارائه خدمات به زائران برپا شده بود و ۴۱۰ نیروی امدادی متخصص در قالب ۸۲ تیم عملیاتی در ایام اربعین به زائران خدمت کردند. همچنین ۳۳ دستگاه آمبولانس، ۱۸ دستگاه خودروی امدادی و عملیاتی، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی و سه فروند بالگرد در این عملیات به‌کارگیری شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *