تمديد مهلت ثبت نام برای آزمون دكتری تخصصی رشته‌های علوم پزشكی

0:28 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۲۸۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئيس مركز سنجش آموزش پزشكی گفت: برای آن دسته از داوطلبان آزمون دكتری تخصصی رشته‌های علوم پزشكی كه موفق به ثبت نام نشده‌اند زمان ثبت نام دو روز دیگر تمدید شد.
تمديد مهلت ثبت نام برای آزمون دكتری تخصصی رشته‌های علوم پزشكیبه گزارش گروه اجتماعی میزان، محمدحسین پورکاظمی با اعلام این خبر افزود: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph. D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان پزشکی و طب سنتی ۶ و ۷ مهرماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام، ویرایش و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریور سایت سنجش برای ثبت نام باز بوده است، گفت: این مهلت دوروزه برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

پورکاظمی افزود: ۷ هزار و ۶۶۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان‌پزشکی و طب سنتی سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند، گفت: داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصیPh. Dسال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ شرکت کرده، پذیرفته شده و در دانشگاه ثبت نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند.

پورکاظمی با بیان اینکه این آزمون در ۵۵ رشته برگزار می‌شود تأکید کرد: عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیل باید دقیقاً منطبق با رشته‌های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی در روز ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *