عبرت استقلال برای تیم ملی؛ نکته خاص ورزشگاه زعبیل فراموش نشود

10:17 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۶۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شاگردان اسکوچیچ برای تقابل با امارات، باید از تجربه استقلال بهره بگیرند.

- تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات روز پنجشنبه ۱۵ مهر سال جاری از ساعت ۲۰:۱۵ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف هم خواهند رفت. پیش از این استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه مقابل هم قرار گرفتند که برای استقلالی‌ها خوشایند نبود.

روی گل اول استقلال، محمدحسین مرادمند به دلیل استفاده از استوک نامناسب سُر خورد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که به گفته یکی از اعضای کادرفنی آبی‌پوشان این موضوع پیش از مسابقه به این بازیکن گوشزد شده بود. گل گومیس از نظر روحی فشار زیادی به استقلال وارد کرد و در نهایت آبی پوشان بازنده از زمین خارج شدند.

 

عبرت استقلال برای تیم ملی؛ نکته خاص ورزشگاه زعبیل فراموش نشود

قضیه از این قرار بود که چمن ورزشگاه را قبل و حین بازی آبیاری کردند تا توپ راحت‌تر به گردش درآید. در بین بازیکنان اینطور مرسوم است که در تمرین پیش از مسابقه برای استفاده از کفش مناسب تصمیم بگیرند. مرادمند در نیمه اول مسابقه با الهلال از استوک میکس استفاده نکرد تا تاوان سختی بدهد. وی در نیمه دوم استوک خود را تعویض کرد؛ اما دیگر کار از کار گذشته بود.

تجربه تلخ استقلالی‌ها از این مسابقه قطعاً مورد توجه کادرفنی تیم ملی هم قرار گرفته است و این نکات باید به بازیکنان گوشزد شود. اسکوچیچ در این مدت تمامی رقابت‌های خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است؛ بنابراین به هیچ وجه تمایل ندارد که به خاطر اشتباه فردی روند خوبش را از دست بدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *