ساختمان سازی‌های پشت کعبه متعلق به صهیونیست‌ها است

16:30 - 22 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۲۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از ضعف عربستان سعودی در رسیدگی به مجروحان حادثه مکه مکرمه عنوان کرد: همواره ساخت آسمانخراش‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه در پشت خانه کعبه مورد اعتراض بوده که البته با توجه به علائمی که در این ساختمان سازی‌ها انجام می‌شود نشان می‌دهد وابسته به صهیونیست‌ها است.

ساختمان سازی های پشت کعبه متعلق به صهیونیست ها استبه گزارش گروه اجتماعی میزان، مهدی چمران در ابتدای یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به حوادث اتفاق افتاده در مکه مکرمه اشاره و اظهار کرد: حادثه فاجعه بار مکه مکرمه همه ما را متاثر کرده است. همواره ساخت این آسمانخراش‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه در پشت خانه کعبه مورد اعتراض بوده که البته با توجه به علائمی که در این ساختمان سازی‌ها انجام می‌شود نشان می‌دهد که وابسته به صهیونیست است.

وی ادامه داد: یک تفکر مبین این است که این آسمانخراش‌ها با قصد توهین به خانه خدا ساخته شده و با هدف تحقیر خانه خداست چرا که عکس‌هایی که از نمای بالا و پایین خانه کعبه گرفته شده‌اند همه بر عظمت این سازه‌ها دلالت دارد در حالی که این امر توهین آشکار به خانه خداوند است.

چمران افزود: در این حادثه همچنین مدیریت ضعیف سعودی‌ها در امدادرسانی به مجروحان و حادثه‌دیدگان مشهود بود به ویژه در زمان رسیدن نیروهای امدادی که تاخیر آنان موجب مرگ چندین تن از مجروحان شد.

وی در پایان برای تیم ملی کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت : امیدواریم در المپیک پیش رو کشتی گیران ما بهتر بدرخشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *