انتشار فیلم تاسف برانگیز شکنجه کودک اردبیلی 14 ماه پس از حادثه + تصاویر

16:37 - 22 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۲۲۶
خبرگزاری میزان - فیلمی کوتاه و تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شد که نشان مي‌داد یکی از پرسنل‌ مهد کودکی در اردبیل در حال غذا دادن به کودک به طرز بسیار بدی وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و با او رفتار بسیار بدی دارد.
چندی پیش ، گزارشی از یک شایعه در فضای مجازی منتشر کرد. براساس این شایعه، پسر نوجوانی چهل روز در یک کلانتری پیدا شده و هیچ آدرس و شماره‌ای از والدین این کودک در دسترس نبود.

در گزارش مذکور از مخاطبان خواسته شده بود تا این پیام را در گروه‌های خود منتشر کنند و  پدر و مادر نوجوان را از نگرانی رهایی دهند.

اما در نهایت مشخص شد، نه تنها شایعه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی موبایلی صحت ندارد، بلکه صاحب این عکس، پسری است که اصلا ملیتی ایرانی ندارد و در یکی از شهرهای هند زندگی می‌کند.

شایعات و فضاسازی‌های دروغین و بعضا غیر اخلاقی از این دست که احساسات جامعه را به بازی می‌گیرد در شبکه‌های اجتماعی بویژه موبایلی گسترش پیدا کرده است.

در آخرین نوع از شایعات موبایلی، انتشار حوادث "اجتماعی خاص" مرتبط به گذشته است.

انتشار مجدد فیلم شکنجه کودک اردبیلی در مهدکودک

اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ داده و به طور کامل مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته‌اند، توسط برخی افراد در شبکه‌های موبایلی مانند تلگرام منتشر می‌شود.

به تازگی فیلمی مربوط به تیرماه سال 93 دوباره در شبکه‌های اجتماعی موبایلی در حال دست به دست شدن است. سال گذشته فیلمی کوتاه و تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از پرسنل‌ مهدکودکی به نام ستایش 2، در اردبیل در حال غذا دادن به یک کودک به طرز بسیار بدی وی را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می‌دهد. با انتشار اين فيلم و شكايت خانواده كودك، تحقيقات پليس آغاز شد.

انتشار فیلم تاسف برانگیز شکنجه کودک اردبیلی 14 ماه پس از حادثه + تصاویر

بدلیل اهمیت موضوع و آسیب‌های وارده به کودکان این مهد کودک پرونده مذکور با جدیت رسیدگی و با تکمیل تحقیقات کیفرخواست پرونده به سرعت صادر شد و متهمان پرونده شامل مربی و مدير مهد با شكايت والدين 10 نفر از كودكان بازداشت شدند.

براساس كيفرخواست اتهام مربی مهد، كودك آزاری، ضرب و شتم و بدرفتاری با كودكان و مدير مهد هم به اتهام عدم‌ اعلام كودك‌آزاری بازداشت شد چرا كه او از رفتار مربی مهد با كودكان اطلاع داشته اما اين موضوع را به بهزيستی يا دستگاه قضايی خبر نداده بود.
 
 به گفته  دادستان عمومی و انقلاب اردبيل "با توجه به اينكه اين حادثه جو ناامنی روایی را در جامعه دامن زده بود و برخی رسانه‌های معاند نظام نيز قصد سوءاستفاده از اين جريان را داشتند دادگستری استان اردبيل با سرعت تحقيقات و بررسی‌های خود را انجام داد و مجرمان به سزای اعمال‌شان رسیدند و دستور پلمب مهدکودک صادر شد.

حال پس از گذشت یک سال و دو ماه از حادثه مهد کودک ستایش اردبیل، برخی افراد اقدام به انتشار فیلم این حادثه در شبکه‌های موبایلی کرده‌اند؛ حادثه‌ای که خاطیان آن سزای عمل تاسف برانگیز خود را دیده و  پرونده مختومه شده است.

انتشار مجدد فیلم شکنجه کودک اردبیلی در مهدکودک



مهدی رحیمی
|
-
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
خداوند مهربان انتقام گیرنده سختی است. خشم خدا بر این آدم هایی که از خدا نمیترسن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *