زمان برگزاری انتخابات پارلمانی "افغانستان" مشخص می‌شود

17:27 - 22 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۱۶۰
خبرگزاری میزان - کمیسیون انتخابات از مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی افغانستان تا 2 روز دیگر خبر داد.
دو روز دیگر زمان برگزاری انتخابات پارلمانی به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خبرگزاری جمهور، کمیسیون انتخابات از مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی تا 2 روز دیگر خبر داد.
 
این کمیسیون گفت: زمان نهایی انتخابات پارلمانی را تا 2 روز دیگر مشخص می کند و پیشنهاد خود را در این زمینه به رئیس جمهور ارائه خواهد کرد.
 
"عزیز بختیاری"، عضو کمیسیون انتخابات اظهار داشت: ما به رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنیم اگر آنها آماد‌گی‌ داشته باشند تا برای برگزاری انتخابات همکاری کنند، کمیسیون زمان برگزاری انتخابات را اعلام خواهد کرد.
 
هفت روز از فرمان رئیس جمهور غنی در ارتباط با پیشنهادات کمیسیون ویژه‌ اصلاح انتخاباتی و مشخص نمودن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی می‌گذرد اما تا کنون این فرمان به کمیسیون انتخابات نرسیده است.
 
بختیاری ادامه داد: این بی‌نظمی‌ها در همه‌ ابعاد حکومت وجود دارد و متأسفانه فرمانی که صادر می‌شود با گذشت 2 هفته یا کم و بیش به ما نمی‌رسد.
 
این در حالی است که سیدظفر هاشمی معاون سخنگوی ریاست جمهوری گفت: آغاز کار کمیسیون گزینش نیازمند یک سلسله اقدامات فنی است که تلاش‌ها برای آغاز به کار آن جریان دارد.
 
برگزار نشدن انتخابات پارلمانی در زمان مشخص از مسائلی است که به نحوی منجر به ناکامی حکومت وحدت ملی شده است.
 
قرار بود این انتخابات در اوایل سال جاری برگزار شود اما هنوز زمان برگزاری آن به طور دقیق مشخص نیست.
 
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: جمهور


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *