لزوم بازنگری بر طرح ترافیک در پایتخت

2:10 - 05 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۳۴۶
عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بازنگری بر طرح ترافیک در پایتخت تاکید کرد.
ابوالفضل قناعتی عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد تجدید نظر در مورد طرح ترافیک اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی که توسط دولت صورت گرفت و کاهش مبتلایان در چند روز گذشته شرایط برای برخی از فعالیت‌ها بهتر شده و مدارس و دانشگاه‌ها مجدد بازگشایی شدند که این موضوع باعث می‌شود تزریق خودرو به خیابان‌های تهران افزایش یابد.

وی افزود: از سوی دیگر در طول چهار سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه حمل و نقل انجام نشده است، اما انتظار می‌رود در طول مدت مدیریت شهری ششم وضعیت حمل و نقل درون شهری بهتر شود؛ لذا با توجه به شرایط موجود شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر هستیم.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به شرایط کرونا موجود مردم حاضر هستند وارد طرح ترافیک شوند و همین موضوع باعث شده است تا ترافیک افزایش چشم گیری داشته باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود مدیریت شهری ششم نسبت به طرح ترافیک یک بازنگری داشته باشد و همچنین توجه ویژه‌ای به حمل و نقل عمومی داشته باشد تا مشکل ترافیک در شهر تهران حل شود.

قناعتی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بحث وارونگی هوا در پایتخت می‌تواند آلودگی هوا به همراه داشته باشد و شهرداری تهران باید برای طرح ترافیک برنامه دقیق تری داشته باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *