شجاعی: پورموسوی خواهان بازیکنانی بود که به تیم دیگری پیوسته بودند/ سرمربی جدید به زودی انتخاب می‌شود

11:56 - 30 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۶۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان گفت: مذاکرات برای انتخاب جانشین پورموسوی انجام شده و به زودی سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد حواشی اخیر باشگاه نفت مسجدسلیمان و انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: همکارانم در تهران با گزینه‌های مربیگری دیگری برای جانشینی پورموسوی وارد مذاکره شدند و به زودی طی یکی دو روز آینده جانشین او را معرفی می‌کنیم.

وی در جواب پورموسوی که مدعی شده بود با بازیکنان لیست مورد نظر او مذاکره نشده است گفت: این‌طور نبود. او خواهان بازیکنی بود که به تیم دیگری پیوسته بودند در نتیجه تیم جدید او را به ما نمی‌داد. مثلا فلان بازیکن از تراکتور به ذوب آهن رفته است. ذوب آهن تازه این بازیکن را جذب کرده و قطعا او را به تیم دیگری نمی‌دهد. ذوب آهن به این بازیکن نیاز داشته که او را به خدمت گرفته است. پس گرفتن رضایت نامه چنین بازیکنی ممکن نیست. از ۵ بازیکنی که پورموسوی به ما اعلام کرد سه نفرشان قراداد داشتند و امکان فسخشان وجود نداشت. با دو نفر دیگر هم وارد مذاکره شدیم که وقتی پورموسوی نیامد و جواب تلفن ما را نداد مذاکرات ناتمام ماند.

عضو هیئت مدیره باشگاه در پاسخ به اظهارارت فکری در مورد مدیر حقوقی باشگاه نفت که مدعی شده او دوست دارد خودش تیم ببندد گفت: مصطفی سلیمانی معاونت ورزشی باشگاه است و به عنوان نماینده باشگاه موظف است از حقوق باشگاه دفاع کند در نتیجه در ساختار حرفه‌ای معاون ورزشی و مدیرعامل با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود. بحث فراری دادن فکری توسط فرد خاصی نیست بلکه فکری مفاد قرارداد ما را نپذیرفت و قراردادی منعقد نشد. طی چند جلسه با او مذاکره کردیم و این جلسات طول کشید. در نهایت قرار شد در تهران و در حضور وکیلش قرارداد را امضا کند. همکاران ما در جلسه تهران حاضر شدند، ولی در نهایت به توافق نرسیدند.

شجاعی در مورد شرط سه باخت متوالی که مورد اعتراض محمود فکری بود تصریح کرد: سه باخت نبود و ۵ باخت بود. ضمن این که اتفاقی رخ نداده است در نهایت به توافق نرسیدند. موضوع پورموسوی فرق می‌کند. او قرارداد بسته بود و باید به قراردادش پایبند می‌ماند. او شرایط را قبول کرده بود و تیم به درخواست او راهی تهران شد و همه هزینه‌ها را پرداخت کرده و به دنبال لیست او بودیم. توقع داشتیم در تمرین حاضر شود. او گفت من دوشنبه به تهران نمی‌آیم و سه‌شنبه می‌آیم، ولی پس از آن نیامد و به تلفن‌ها پاسخ نداد.

وی به مذاکرات اخیر برای انتخاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اشاره و تاکید کرد: سرمربی به زودی مشخص می‌شود. از پور موسوی توقع داشتیم در مقابل رفتار و احترام اعضای باشگاه حداقل آداب را نگه می‌داشت و تلفنش را پاسخ داده می‌گفت که نمی‌تواند حضور پیدا کند. نه این که تماس‌ها را ببیند و پاسخ ندهد. حتی افرادی که حضورا مراجعه کردند را نپذیرد. توقع ما این است که یک پیام کوتاه دهد. ما در آن شرایط واقعا نمی‌دانستیم چه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *