تازه ترین رویدادی که ۱۰ شرکت خودرو سازی آن را عملیاتی کردند

21:50 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۸۱۵
خبرگزاری میزان - شرکت های برجسته خودروسازی برای جلوگیری از تصادف های شدید در تمامی خودرو های خود تکنولوژی جدید به کار گرفتند.
تازه ترین رویدادی که ۱۰ شرکت خودرو سازی آن را عملیاتی کردندبه گزارش به نقل از خبرآنلاین، شرکت خودرو مطرح دنیا توافق کردند از تکنولوژي ترمز اتوماتیک در تمام خودرو هایشان کار کنند و آن را استاندارد خودرو قرار دهند.

این سیستم از رادار، لیزر و دوربین برای متوجه بر خورد شدید و یا نزدیک شدن خودرو به یک جسم می شود و از تصادف پیش گیری می کند یا از شدت آن کاسته می شود.

آئودی، بی ام و، جنرال موتورز، مزدا، مرسدس بنز، تسلا، تویوتا، ولکس واگن، وولوو و فورد شرکت هایی هستند که این تکنولوژی را در تمام خودرو هایشان استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر در خودرو های مدل بالا این تکنولوژي به عنوان تجهیزات یا اختیاری نسب شده است.

مدیر بنیاد بیمه امنیت بزرگراه های آمریکا گفت: «بیشتر تصادفات توسط خطای راننده اتفاق افتاده است و این تکنولوژی می تواند خطای راننده را پوشش دهد و جبران کند چون این سیستم همیشه مواظب خیابان و تمام مدت هوشیار است و از کار نمی افتد.»

تکنولوژی ترمز اتوماتیک بیشتر در پیش بینی تصادفات از عقب به اتومبیل دیگر زدن کمک می کند. این نوع تصادف در سال ۲۰۱۲ رایج ترین بوده وتوسط این تصادف ۱٫۷۰۰ نفر کشته و ۵۰۰٫۰۰۰ نفر در آمریکا زخمی شدند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



علی امیری
|
-
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
یک کار خانه قطعه سازی در مازندران تعطیل شد . گرانی قیمت خودرو موجب شده تا تعمیرات ارزش پیدا کند و بازار را به اشباع برساند - ..
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *