امیر سیاری: همکاری ارتش و مجلس موجب پیشرفت و بالندگی بیشتر می‌شود

16:58 - 22 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۶۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، انجام مأموریت تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد، بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است گفت: همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام مأموریت‌ها را به دنبال خواهد داشت.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، نشست هم اندیشی ارتش و مجلس شورای اسلامی برای خوشایند سازی محیط آموزش و ارتقای سطح آموزش سربازان، ظهر امروز دوشنبه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش و رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در پادگان ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش و تربیت نیروی انسانی، تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است که می‌تواند موجب رشد و بالندگی سازمان شود.

وی افزود: نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل تخصص‌های متعددی است و نقش تربیت و آموزش ارتش در تربیت و آموزش کارکنان بسیار بالا بوده و جایگاه ارزشمندی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: در نیرو‌های مسلح و ارتش بحث تربیت و آموزش مقوله بسیار مهمی است و می‌تواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور را مطابق ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران، رشد و ارتقا دهد و این نیروی انسانی کارآمد در ارتش، موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی کشور می‌شود.

سیاری تصریح کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام ماموریت تربیت و آموزش نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است چرا که در این صورت به مأموریت اصلی خودمان یعنی دفاع از تمامیت ارضی کشور به خوبی عمل می‌کنیم، کما اینکه تاکنون توفیقات بسیاری در این زمینه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه هفت دانشگاه در سطح ارتش در کنار سایر مراکز آموزشی که در سراسر کشور داریم، موضوع مهم تربیت و آموزش نیرو‌های مورد نیاز ارتش را برعهده دارند، افزود: بحث آموزش به صورت شبانه روزی در ارتش انجام می‌شود تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام ماموریت‌های خطیر ارتش را به خوبی تربیت کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش، با اشاره به اهمیت حمایت مجلس از امر آموزش در ارتش، اظهار داشت: همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام مأموریت‌ها را به دنبال خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *