باشگاه گل‌گهر: با نکونام یا گزینه دیگری مذاکره نکرده‌ایم

11:12 - 20 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۷۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه گل‌گهر سیرجان در خصوص مذاکره با جواد نکونام و دیگر مربیان واکنش نشان داد.

- صحبت‌های امیرقلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال و گل‌گهر سیرجان در جام حذفی جنجالی شد. این صحبت‌ها باعث احضار وی توسط فدراسیون فوتبال و در نظر گرفتن محرومیت برای وی شد.

هنوز به طور قطعی حکم انضباطی سرمربی گل‌گهر اعلام نشده است، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که وی ۳ ماه محروم شود. پرسش مهم اینجاست که این محرومیت قلعه‌نویی شامل ورود به ورزشگاه هم می‌شود یا فقط مربوط به نشستن روی نیمکت است.

در همین راستا بعضی گمانه‌زنی‌ها خبر از مذاکره گل‌گهر و مربیان داخلی می‌داد تا درصورتی که، قلعه‌نویی از حضور در ورزشگاه منع شود، مربی دیگری جایگزین وی شود. برای بررسی این موضوع میزان از باشگاه گل‌گهر پیگیری کرد.

پاسخ باشگاه گل‌گهر به   را در زیر می‌خوانید:

«تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حال حاضر مشغول آماده‌سازی خود برای رقابت‌های فصل بیست و یکم لیگ برتر است و حتی سریعتر از تیم‌های دیگر برای رفع نقاط ضعف خود اقدام کرده است. ما قصد داریم بدون حاشیه روند آماده‌سازی خود را دنبال کنیم. همانطور که در روز‌های اخیر هم شاهد بودید، گل‌گهر با کادرفنی فعلی خود در دو بازی تدارکاتی به مصاف پرسپولیس و پیکان رفت. تصاویر حضور کادرفنی مستند است و این باشگاه با جواد نکونام یا هیچ گزینه دیگری برای جانشینی امیر قلعه‌نویی مذاکره نکرده است.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *