آمادگی وزارت بهداشت برای اعزام تیم های تخصصی به عربستان

9:52 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۶۲۶
خبرگزاری میزان - وزارت بهداشت برای اعزام تیم های تخصصی به عربستان به منظور پیگیری روند درمان مصدومان حادثه در مکه مکرمه، اعلام آمادگی کرد.
به گزارش به نقل از مهر، وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن ابراز تأسف از حادثه عصر جمعه در مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن تعدادی از زائرین مسجد الحرام و همچنین مصدوم شدن ۲۹ نفر از زائرین ایرانی، آمادگی این وزارتخانه را برای اعزام تیم های تخصصی به عربستان و همچنین پذیرش مصدومان این حادثه  از کشورهای دیگر از جمله هند، پاکستان و اندونزی اعلام کرد.

آمادگی وزارت بهداشت برای اعزام تیم های تخصصی به عربستان

بنا بر این گزارش در تماس تلفنی وزیر بهداشت با رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولین هیئت پزشکی حج آخرین وضعیت مصدومین مورد بررسی قرار گرفت و باتوجه به مساعد بودن حال عمومی کلیه مصدومین ایرانی، ادامه درمان در مراکز درمانی وابسته به هیأت پزشکی حج و بیمارستان های مکه مکرمه در حال انجام است.

در اثر وقوع طوفان در مکه یک جرثقیل سقوط کرد که تاکنون ۸۷ زائر از کشورهای هند، پاکستان و اندونزی جان باختند و بیش از ١٦٠ نفر دیگر مجروح شدند.

در بین جان باختگان، یک زائر ایرانی وجود دارد. همچنین تعدادی از زائران کشورمان دچار سانحه شدند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *