بازدید مسئولین قضایی عنبرآباد کرمان از زندان جیرفت

16:45 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری عنبرآباد در استان کرمان با همراهی قضات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان با حضور در محل زندان شهر جیرفت، بصورت چهره به چهره با زندانیان و مددجویان این زندان دیدار و از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.
- ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبر آباد استان کرمان در بازدید از زندان جیرفت ضمن استماع درخواست‌های زندانیان، بیان داشت: بسیاری از مددجویان زندان از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند و همین عامل باعث شده است که خانواده‌های آنان به دلیل حضور نان آور خود در زندان با مشکلات مالی و اجتماعی عدیده‌ای رو به رو باشند.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم و خیرین عنبرآبادی به خانواده‌های زندانیان نیازمند، خواستار ادامه این کمک‌ها شد و گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی ما سرشار از آمیزه‌های انسانی و کمک به همنوع است و ما امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین شریف و انجمن حمایت از زندانیان کمک‌های بیشتری به دست خانواده‌های زندانیان نیازمند برسانیم.

در ادامه این بازدید، شورای طبقه بندی زندان به ریاست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شد و با بررسی شرایط زندانیان حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد، تعدادی از آنان از امکانات رفاهی شامل رای بازی و اعطای مرخصی برخوردار شدند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *