مهمترین خبر‌های جامعه که در شانزدهم شهریور ماه رخ داد

21:47 - 16 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۷۷۰
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز شانزدهم شهریور ماه مشاهده می‌کنید.
- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را طی شانزدهم شهریور ماه مشاهده می‌کنید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گوید تا قبل از دهه فجر دو دز واکسن کرونا و دز یادآور به هموطنان تزریق خواهد شد.
 
یک متخصص اپیدمیولوژی گفت: هنوز برای اینکه بگوییم این موج رو به پایان است، زود است و نباید خیلی به این موضوع خوشبین باشیم، البته امیدواریم چنین اتفاقی رخ دهد، اما حتی اگر احتمال کمی هم وجود داشته باشد که آمار کرونا مجددا افزایش پیدا کند، حتما باید بنا را بر آن بگذاریم و این احتمال حداقل به میزان کمی  وجود دارد و من تصور نمی‌کنم که کاهش تدریجی آمار پایان پیک پنجم باشد.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مورد نوسازی تاکسی های شهر تهران تا پایان سال توضیحاتی داد.
 
مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی، گفت‌:شهریه‌ای که مدارس غیر دولتی دریافت می‌کنند بابت ارائه خدماتی که برای یکسال به دانش آموزان ارائه می‌شود و ارتباطی با شیوه آموزش ندارد، از این رو تفاوتی در شهریه مدارس غیر دولتی برای شیوه آموزش مجازی و یا حضوری وجود ندارد.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه‌ای، گفت‌:شیوه آموزش تا به امروز طی جلسات شورا با ستاد ملی کرونا آموزش مجازی و در برخی دروس حضوری است از این رو شیوه ترکیبی اساس شیوه آموزش در این دانشگاه خواهد بود.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری بسیار کند پیش می رود و خواهش دارم که دوستان شهرداری این موضوع را مدنظر قرار دهند.
 
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلاً منتفی است.
 

برچسب ها: سلامت آموزش شهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *