آغازی دوباره برای والیبال ایران؛ رنسانسی که لازم بود

10:45 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۴۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال با ترکیبی متفاوت در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

- تیم ملی والیبال ایران فردا (سه‌شنبه) عازم رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا خواهد شد. این تیم که در المپیک توکیو عملکرد فاجعه‌باری داشت این بار با هدایت بهروز عطایی به مصاف حریفان آسیایی خود می رود.  تیم ملی والیبال نسبت به تیمی که در المپیک توکیو به میدان رفت تغییرات عمده‌ای داشته و بازیکنان مسنی مثل سید محمد موسوی، سعید معروف، امیر غفور و مهدی مرندی جای خود را به بازیکنان جوان داده‌اند.

نکته مهم و قابل اهمیتی که در این بین دیده می‌شود این است که بسیاری از بازیکنان جوان که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان بروند در تیم جوانان هم زیر نظر عطایی بوده‌اند و این موضوع می‌تواند یک پوئن مثبت برای تیم ملی محسوب شود.

همین که تیم ملی والیبال پس از سال‌ها به معنای واقعی پوست‌اندازی کرده اتفاق خوبی برای والیبال ایران محسوب می‌شود و صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در ژاپن کسب خواهد شد باید به این تیم امیدوار بود. ضمن اینکه حضور بهروز عطایی در راس تیم ملی والیبال پایانی برای مربیان خارجی که اکثریت آنها عملکرد ناموفقی در تیم ملی داشته باشند باشد.

در طول سال‌های گذشته تنها ولاسکو بود که توانست انتظارات را برآورده کند و  پس از آن مربیانی همچون کواچ، لوزانو، کولاکوویچ و آلکنو با عملکردی غیرقابل دفاع ایران را ترک کردند. عطایی که پیش از این تیم والیبال جوانان را در رقابت‌های جهانی به مقام قهرمانی رسانده بود وظیفه دارد تیمی قدرتمند را برای المپیک پاریس آماده کند و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اولین قدم در این مسیر است.

 

 


برچسب ها: تیم ملی والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *