واکنش مالک بادران به شایعه انحلال این باشگاه

15:04 - 14 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۲۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه بادران شایعه خداحافظی رسمی این باشگاه از فعالیت های فوتبالی را تکذیب می کند.

- طبق اعلام سایت رسمی باشگاه بادران ، فریدون قربانیان در خصوص شایعه پایان فعالیت‌های بادران در فوتبال اظهار داشت: به نظر می‌رسد دوستان رسانه‌ای تمایل دارند بادران برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند، شرکت بادران نه از تیمداری و فوتبال خداحافظی کرده و نه قصد خداحافظی دارد. لازم می‌دانم یک نکته‌ای را حتما یادآوری کنم که بنده وارد بیزینس یا کاری نمی شوم یا اینکه اگر وارد شدم با قدرت آن کار را پیش خواهم برد. از همان بدو ورود به فوتبال و تیمداری اهدافی را مدنظر خودم داشتم و با چشمانی باز این رشته را برای باشگاهداری انتخاب کردم. اگر هدف یا برنامه نداشته و باری به هرجهت وارد فوتبال شده بودم همان سال اول یا دوم خداحافظی می کردم اما نگاه من و سایر نزدیکانم در بادران، رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت بود.

وی یادآور شد: البته کتمان نمی کنم یکسری اتفاقات و سنگ اندازی های دلسرد کننده برای بادران و بخش خصوصی در فوتبال ایران وجود دارد اما ما هیچ گاه مأیوس نشده و نخواهیم شد. از طریق همین تریبون هم به شما اعلام می کنم بادران، سورپرایز جدید برای فوتبال ایران دارد و منتظر باشید.

مالک بادران در پایان می گوید: از تمامی رسانه‌ها بابت پیگیری وضعیت باشگاه بادران تشکر می کنم؛ اما یک خواهش دارم و آن هم انتشار اخبار بر مبنای دقت و صحت است. البته واقف هستم و می دانم شغل خبرنگاری و تهیه خبر آن هم در شرایط کُرونایی چه دشواری هایی دارد؛ اما انتظار می رود انتشار خبری با ابعاد خداحافظی از فوتبال پس از استعلام از منابع مطلع وموثق باشد.


برچسب ها: بادران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *