شجاعی: نمی‌توانیم مثل تیم‌های متمول خرج کنیم/ باید راهکاری برای جذب بودجه پیدا کنیم

0:45 - 17 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۸۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: نمی‌توانیم مثل برخی تیم‌های متمول خرج کرده و بهترین‌ها را جذب کنیم با این حال سعی می‌کنیم در حد توان نیاز تیم را بر آورده کنیم.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با هماهنگی کادرفنی به زودی تمرینات را شروع کرده و وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم؛ امیدوارم بتوانیم تیم خوبی ببندیم. سعی می‌کنیم در حد خودمان قرارداد‌های خوب ببندیم. البته نمی‌توانیم مثل برخی تیم‌های متمول خرج کرده و بهترین‌ها را جذب کنیم با این حال سعی می‌کنیم در حد توان نیاز تیم را بر آورده کنیم.

وی با انتقاد از بالا رفتن قیمت بازیکنان در فصل جاری تصریح کرد: برخی تیم‌ها رقم‌های بالایی به بازیکنان می‌دهند و همین کار را برای تیم‌هایی، چون ما سخت کرده است. نفت مسجدسلیمان شرایط مالی سختی دارد، چون نمی‌تواند از منابع دولتی استفاده کند. قرار شده از تیم حمایت شود؛ باید راهکاری پیدا کنیم تا بدون نقض قانون بتوانیم بودجه‌ای برای خودمان در نظر بگیریم. از این رو با توجه به پیش‌بینی که برای بودجه سال جدید در نظر گرفتند سعی می‌کنیم تیم خوبی ببندیم. فصل قبل هم با همین شرایط وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، موفق بوده و تیم خوبی بستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به برخی جدا شده‌ها از این تیم اشاره و تصریح کرد: فصل قبل یارگیری در تیم ما با انتقاد‌هایی رو به رو بود و برخی بر این باور بودند که این بازیکنان چندان نامی و بزرگ نیستند، اما بسیاری از آن‌ها در این فصل مورد توجه دیگر تیم‌ها بودند. این نشان می‌دهد راه را درست رفتیم. همین نفرات به تیم کمک کردند از این رو ما همان رویه را پیش می‌بریم و همچنان به فکر جوانگرایی هستیم. در صحبتی که با فکری داشتیم او هم با ما موافق بود و خواسته ما را پذیرفت. امسال هم تلاش ما بر این است به قرارداد‌هایی که بستیم پایبند باشیم از این رو در حد توان تیم‌مان قرارداد می‌بیندیم.

شجاعی این تیم را مستحق حمایت دانست و افزود: فصل قبل در اوج مشکلات تیم را تحویل گرفتیم و شرایط را به شکلی پیش بردیم که بازیکنان زیادی به تیم ما جذب شدند. خیلی هم خوب شروع کرده بودیم، ولی در ادامه مشکلاتی باعث شد در مقطعی افت کنیم. حالا هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین شرایط را بوجود بیاوریم. این تیم با توجه به هواداران خونگرمی که دارد می‌تواند در بهترین مکان جدول قرار گیرد. از این رو در تلاش هستیم با استفاده از توانایی‌های کادرفنی و حمایت‌های مدیریت، این تیم را به بهترین جایگاه ممکن برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *