همه باغ شهرهای ایجاد شده در زنجان بدون استثناء غیر مجاز هستند

19:20 - 20 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۴۸۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب زنجان از برخود جدی با متجاوزان به اراضی ملی و ایجاد کنندگان باغ شهرها در استان خبر داد و گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی در راستا مقابله و برخورد با متجاوزان به اراضی ملی و ایجاد کنندگان باغ شهرها کوتاهی کرده‌اند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام مظفری در جلسه شورای اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال استان زنجان از برخود جدی با متجاوزین به اراضی ملی و ایجاد کنندگان باغ شهرها در استان خبر داد و افزود: متأ سفانه برخی دستگاههای اجرایی در راستا مقابله و برخورد با متجاوزین با اراضی و ایجاد کنندگان باغ شهرها  کوتاهی کرده‌اند که منجر به ایجاد باغ شهرهایی  شده که امروز ما باید آنها را تخریب کنیم که اگر از همان ابتدا برخورد می شد چنین وضعی را شاهد نبودیم.

وی تأکید کرد: همه باغ شهر ها ایجاد شده در استان بدون استثناء غیر مجاز و بدون مجوز هستند که در سالهای گذشته تعداد آنها کمتر بود ولی به دلیل عدم پیشگیری و مقابله با ایجاد این باغ شهرها امروز شاهد ساخت و ساز  بی شمار از سوی افراد هستیم که نیاز به همت و برخورد جدی با این افراد است .

دادستان زنجان با بیان اینکه 100 هزار میلیارد ریال پول مردم در استان برای ایجاد باغ شهرها هزینه شده که هزینه ای بسیار بالاست که می‌توانست در جهت سرمایه گذاری رونق  اقتصاد استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه نظر به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: در این راستا ما از هیچ شخص و نهادی برای اجرای قانون ترس و واهمه نداریم  و به شدت برخورد خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *