حمایت حداکثری از طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی پیشگیرانه در استان البرز

17:55 - 07 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۳۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با انتشار فراخوانی از علاقمندان به ارائه طرح‌های پژوهشی، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دعوت به همکاری کرد.
- جعفر داراب خانی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با انتشار فراخوانی از علاقمندان به ارائه طرح‌های پژوهشی، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دعوت به همکاری کرد.

داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در این باره اظهار داشت: با هدف انجام تحقیقات نافع و کاربردی و توسعه فرهنگ پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، حمایت از طرح‌های پژوهشی، رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بیان کرد: تعامل و هم افزایی با پژوهشگران و صاحبنظران و بهره گیری از یافته‌های پژوهشی در تهیه و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه؛ می‌تواند نقش مؤثری در تحقق اهداف نظام پیشگیری داشته باشد.

وی افزود: محور‌های ارائه شده در این فراخوان ۷ مورد بوده و شامل تحلیل جرم شناسی کلاهبرداری از سایت دیوار؛ نقش مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از بروز جرایم خشونت بار در استان البرز؛ ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره خانواده در تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق؛ تبیین علل و عوامل و پیامد‌های بروز تکدّی گری و ارائه راهکار جهت پیشگیری از آن؛ نقش مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از بروز جرایم حاشیه نشینان در استان البرز و ارائه راهکار‌های پیشگیرانه؛ شناسایی جرایم و آسیب‌های اجتماعی پرتکرار در مناطق حاشیه نشین و ارائه راهکار‌های پیشگیرانه و ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی مناطق حاشیه نشین و ارائه راهکار‌های پیشگیرانه است.

وی متذکر شد: علاقمندان می‌توانند پروپوزال‌های خود را به آدرس پست الکترونیک Alborz@Scpd.ir ارسال کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۵۹۹۰۸ داخلی ۴۲۰۶ تماس بگیرند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *