«ماه یاغی» اسنایدر در کالیفرنیا کلید می‌خورد

11:00 - 06 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۶۹۱
تصویربرداری فیلم علمی تخیلی «ماه یاغی/ Rebel Moon» به کارگردانی زک اسنایدر در اوایل سال میلادی و در ایالت کالیفرنیا آغاز خواهد شد.

- تصویربرداری جدیدترین فیلم زک اسنایدر با نام «ماه یاغی» که با الهام از مجموعه «جنگ‌های ستارگان/ Star Wars» و فیلم‌های کارگردان سرشناس ژاپنی، آکیرا کوروساوا ساخته می‌شود در ایالت کالیفرنیا فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد. اسنایدر از سال ۲۰۱۲ در صدد ساخت این فیلم است و پس از برطرف شدن مشکلات تولید آن را از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز می‌کند.

تاکنون گروه بازیگران این فیلم رسانه‌ای نشده و بر طبق شنیده‌ها اسنایدر در این فیلم بازیگران ستاره بسیاری را به خدمت خواهد گرفت. فیلم علمی، تخیلی و حماسی «ماه یاغی» محصول کمپانی نتفلیکس است. این کارگردان که فیلم «ارتش مردگان/ Army of the Dead» را بر پرده سینما‌ها در حال اکران دارد دنباله این فیلم را نیز خواهد ساخت.

«ماه یاغی» اسنایدر در کالیفرنیا کلید می‌خورد

گفته می‌شود که داستان «ماه یاغی» بر یک سرزمین آرام ساکن در حاشیه کهکشان متمرکز می‌شود که توسط یک ستمگر معروف به نام بالیساریوس مورد تهاجم قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود ساکنان این سیاره، یک زن جوان را برای جمع‌آوری جنگجویان از سیارات دیگر به منظور کمک به آن‌ها در نبرد به کار گیرند. با اشاره اسنایدر به کوروساوا، به‌راحتی می‌توان تأثیر فیلم «هفت سامورایی/ Seven Samurai» را در داستان «ماه یاغی» مشاهده کرد.

کمپانی نتفلیکس به جز «ماه یاغی»، فیلم دیگری با عنوان «پلیس بورلی هیلز ۴/Beverly Hills Cop» با بازی ادی مورفی را در ایالت کالیفرنیا خواهد ساخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *