رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجلیل رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ازبرنامه‌سازان حوزه قضا و دادگستری

18:00 - 04 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۴۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ازبرنامه سازان حوزه قضا و دادگستری تجلیل کرد.

- در نشستی که با حضور مقامات ارشد دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری و مدیرکل و معاونان صدا و سیما برگزار شد از برنامه سازان حوزه قضا و دادگستری تجلیل گردید.

در این نشست احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به جایگاه صدا و سیما در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان رسانه‌ای حق گو، حق طلب و حق جو گفت: صدا و سیما بنا به وظیفه شرعی و سازمانی خود از حق و حقیقت حمایت می‌کند و در زمان معضلات و دشواری‌ها با ایجاد انگیزه و حساسیت در جامعه، موجبات حل و فصل و رفع مشکلات فراهم می‌آورد.

وی با مهم دانستن نقش صدا و سیما در خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان افزود: هر زمان که دشمنان و معاندان نظام از تلاش‌های خود ناامید شده و به نتیجه نرسیده اند، این رسانه بوده که با روشنگری نقش اول را در شکست توطئه‌های دشمنان و رشد و تعالی فکری جامعه اسلامی داشته است.

بهرامی تصریح کرد: رسانه در احقاق حق مردم و حکومت اسلامی مقابل ظلم بیگانگان، می‌تواند با قدرت فعالیت و خدمت کند.

رئیس کل دادگستری استان فرهنگ سازی را از اقدامات مهم صدا و سیما برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه با فرهنگ سازی به جامعه روح می‌بخشد و دادگستری و صداسیما با همدلی و تعامل می‌توانند فرهنگ امنیت، آسایش، احترام به قانون و حقوق شهروندی را در جامعه ترویج دهند.

در این نشست افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌ها و همیاری‌های دادگستری استان گفت: صدا و سیما بازوی فرهنگی و رسانه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت، هم باید نیاز‌ها و خواسته‌های مردم را انعکاس دهد و هم گویای دستاورد‌های دولت و کارگزاران باشد.

وی با اشاره شرایط کرونایی جامعه بیان کرد: وقتی شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و توصیه‌های مسئولان آنگونه که مورد قبول است رعایت نمی‌شود، صدا و سیما موظف است همگان را گوشزد کند و از مردم بخواهد برای مهار بیماری در کنار کادر زحمتکش بهداشت و درمان قرار گیرند.

افشارنیا در پایان از تلاش‌های دادگستری و مجموعه قضایی در شرایط سخت کرونا تشکر و قدردانی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *