کج شدن تیر چراغ برق در بزرگراه امام علی (ع)

14:17 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۸۷۸
مجید رنجبر از کج شدن و خطر سقوط تیر چراغ برق در بزرگراه امام علی (ع) و حضور تیم گشتی منطقه ۲۵ در محل حادثه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار داشت: در ساعت ۰۶:۲۰ صبح امروز، رانندگانی که در محدوده و مسیر بزرگراه امام علی ع به شمال بالاتر از جاده معدن قبل از پل مشیریه مشغول تردد بودند شاهد کج شدن افتادن تیر چراغ برق و خطر سقوط آن در این مسیر بودند.

رنجبر ادامه داد: کج شدن این تیر چراغ برق باعث گردید خودرو‌هایی که در این مسیر در حال تردد بودند به خاطر این حادثه، تغیر مسیر داده و خود همین موضوع باعث و احتمال بروز تصادف در این محدوده را افزایش می‌داد.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: بدلیل اهمیت موضوع و خطرات آن بلافاصله تیم‌های گشتی و کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و با حرکات دست و با استفاده از راکت و آژیر و همچنین بلندگوی خودرو، رانندگان را از این موضوع آگاه ساخته و مانع از بروز هرگونه حادثه و تصادف در این محدوده گردیدند.

رنجبر افزود: با حضور عوامل امدادی و اداره برق این خطر برطرف گردید و تیم‌های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ تا آخرین لحظه تا حصول اطمینان از رفع خطر برای رانندگان در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را صورت دادند.
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه تصادفی روی نداد و به کسی آسیبی نرسید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *