بازداشت قاتل شرور شمال غرب کشور در تهران

15:52 - 30 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۹۷۹
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: شرور قاتلی که پس از ارتکاب جرم از استان‌های غربی کشور به شهر تهران گریخته بود، با شناسایی مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
- پیام کاویانی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اختفای یک شرور در شهر تهران، مشخص شد که متهم پس از شرارت و قتل یکی از شهروندان در استان‌های غربی کشور، محل سکونتش را در آن استان تغییر داده و به شهر تهران گریخته است و بدین ترتیب زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر تهران و محل‌های تردد وی، مراقبت‌های ویژه آغاز و در نهایت روز گذشته ماموران این پلیس موفق شدند قاتل شرور را در حوالی بلوار کشاوز، هنگامی که در حال تردد بوده دستگیر شد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه متهم هنگام دستگیری از فرمان‌های پلیس تمرد می‌کرد، افزود: متهم که سعی در فرار از دست پلیس داشت در یک عملیات ضربتی پس از شلیک گلوله پلیس دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به این پلیس انتقال یافت.

کاویانی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس استان مربوط قرار خواهد گرفت.
 

برچسب ها: پلیس دستگیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *