رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رونمایی از پیکان مدل ۱۴۰۰ + عکس

0:01 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۷۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال پیکان چند روزی است تمریناتش را با اضافه شدن خرید‌ها و کادر فنی جدیدش آغاز کرده است.
- تیم والیبال پیکان تهران، که عنوان پرافتخارترین تیم باشگاهی در ایران و همچنین قاره آسیا را یدک می‌کشد، باتوجه به تصمیم‌گیری مدیران این تیم در فصل گذشته در ارتباط با عدم تخصیص بودجه لازم برای حمایت از بحث قهرمانی، بدترین فصل تاریخ خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت چراکه خودروسازان با قبول ۱۶ شکست از ۲۶ بازی و کسب ۲۹ امتیاز در نهایت در رده دهم لیگ برتر ایستادند تا حتی شانس صعود به مرحله پلی‌آف را هم از دست بدهند.
 
از همین رو مدیران این باشگاه باسابقه در عرصه والیبال تصمیم گرفتند پس از ناکامی در فصل قبل با جذب ستاره‌های مدنظر کادر فنی جدید خود دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و بتوانند بازهم والیبال پایتخت را به سکوی قهرمانی لیگ برسانند.

با پایان فصل گذشته و ناکامی پیمان اکبری در رساندن شهرداری ارومیه به عنوان نایب قهرمانی، این مربی به پیشنهاد پیکانی‌ها پاسخ مثبت داد و هدایت این تیم را پذیرفت. با پیوستن اکبری به پیکان، رضا مومنی مقدم هم که یار دیرین اکبری است به کادر فنی پیکان اضافه شد.

اکنون در حالی‌که حدود ۲ ماه تا آغاز لیگ برتر باقی مانده تمرینات پیکانی‌ها ها زیر نظر کادر فنی جدید آغاز شده است و با نگاه به لیست نفراتی که در تمرینات این تیم حضور دارند می‌توان پیکان را یکی از مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی دانست.

در پست پاسور محمدطاهر وادی، پاسور ملی‌پوش که فصل قبل برای شهرداری ارومیه توپ می‌زد به جمع پیکانی‌‎ها پیوسته است. در پست پشت خط‌زن در حالیکه رضا صفایی از فصل قبل حفظ شده، اما پوریا یلی، قطر پاسور ۲۰۹ سانتی‌متری فصل قبل شهرداری ارومیه راهی پیکان شد تا اکبری عملا هیچ کمبودی در این پست حس نکند.

اکبری که تقریبا برای تمامی پست‌ها بازیکن خریده در پست سرعتی‌زن نیز دستش پر است، زیرا بازیکنانی مانند آرمین تشکری، محمد فلاح، مهرداد بابایی، مهران فیض امام دوست و مهرداد شیبانی را در اختبار دارد که هرکدام از این بازیکنان سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده‌های مختلف سنی را داشته‌اند و بابایی نیز از برترین مدافعان لیگ برتر بوده است.

همچنین پوریا فیاضی و حمزه زرینی دو بازیکن باتجربه و سابق تیم ملی هستند که به ترتیب با نظر اکبری از شهرداری ارومیه و شهداب یزد راهی پیکان شدند تا دریافت‌های مطمئنی این دو بازیکن باسابقه در کنار ساعد‌های بی عیب و نقص محمدرضا حضرت‌پور که به تازگی در پست لیبرو جذب شده، قطعا پیکان را چه در فاز حمله و چه در فا دفاع به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل کرده است.
 
رونمایی از پیکان مدل  ۱۴۰۰ + عکس
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *