رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایشگاه «ساختن پل‌های محبت» در دانشگاه بمبئی برگزار شد

4:05 - 19 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۹۶۵
خبرگزاری میزان - با همکاری خانه فرهنگ ايران در بمبئي، دانشکده ویلسون دانشگاه بمبئی، کاسمیک هارت گالری و مؤسسه چشتی، نمایشگاه و جشنواره خوشنویسی و عکس ایران به نام «ساختن پل‌های محبت» در این دانشکده بر پا شد.
به، این نمایشگاه که با حضور پرفسور دشمخ، رییس دانشگاه بمبئی و زارع بي عيب، نماینده فرهنگی ایران در بمبئي هند افتتاح شد، آثاری از اساتید برجسته خوشنویسی و عکس‌هایی ایران در معرض ديد عموم قرار گرفت.
درحاشیه برپایی این نمایشگاه، رییس دانشگاه بمبئی در سخناني اظهار کرد: ایران دارای فرهنگ و هنر بسیار غنی است و آثار ايرانيان در رشته‌های مختلف هنری و فرهنگي زبانزد است.
مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئي با تأکید به تداوم برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست گفت: آمادگی داریم تا با آثاری از هنرمندان ایرانی، نمایشگاه‌های مختلفی را در سطح شهر بزرگ بمبئي برگزرا كنيم.
وی افزود: در اين نمايشگاه آثار خوشنويسی نستعليق از احاديث و روايات ائمه اطهار (ع) و اشعار بزرگان ادب پارسی به رشته تحرير درآمده است كه اين آثار را هنرمندان برجسته ایران انجام داده‌اند.
بنا بر اعلام اين خبر، همراه نمایشگاه خوشنویسی، نمایشگاه عکس از مناطق مختلف کشورمان و نیز بعضی از اقوام ایرانی نیز به نمایش درآمد و در آن عکس‌هایی از بناهای تاریخی و مناظر ایران با موضوع‌های طبیعت، سفر و اقوام، از عکاسان ایرانی و خارجی در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.
انتهاي پيام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *