آزادی ۷۰ نفر و اعطای مرخصی به ۴۰۰ زندانی با حضور و پیگیری رئیس کل دادگستری مازندران در زندان بابل

15:08 - 21 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۹۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاون منابع انسانی و روسای دادگستری شهرستان‌های بابل، بابلسر، فریدونکنار و رئیس دادگاه عمومی بخش‌های بند پی و گتاب و همراهی جمعی از قضات این حوزه‌های قضایی در زندان بابل، زمینه آزادی ۷۰ زندانی فراهم شد.

- حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: ۳۹ نفر از این زندانیان با دستور قضایی آزاد شده و ۳۱ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام که جمعا ۷۰ نفر از این زندانیان از حبس رهایی یافتند.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با پیگیری وتلاش همکاران ما در ستاد دیه مبلغ تقریبا ۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به ۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی پرداخت که زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم گردید.

وی همکاری و مشارکت مددکاران شاغل در زندان‌ها را بسیار موثر ارزیابی و افزود: برابر تلاش شبانه روزی این مددکاران و سفیران صلح با از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مقدمات گذشت تعداد قابل توجهی از زندانیان فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اظهارداشت: برای بهره مندی از از ایام عزاداری حسینی با مرخصی ۴۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط نیز موافقت شد و همچنین با هدف کمک به خانواده زندانیان نیازمند ۱۰۰ سبدکالا تهیه و دراختیار آنان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: هر ساله درایام محرم همه ما اقدام به پخش نذری‌هایی می‌کردیم میتوانیم با توجه به شرایط کرونایی جامعه تصمیم گرفته تا این مبلغ را به آزادی زندانیان اختصاص دهیم و پویش آزادی زندانیان را راه انداری کرده و نیکوکاران مبالغ و نذورات خود را در راستای آزادی زندانیان اهدا نمایند.

شایان ذکر است در این دیدار ۴۰ نفر از قضات محاکم دادگاه‌های شهر‌های بابل، بابلسر، فریدونکنار و حوزه‌های قضایی گتاب و بندپی شرقی در این دیدار حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *