افزایش نزاع‌ در زندان‌های پرازدحام انگلیس

3:15 - 21 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۷۰۴
یک گزارش نشان می‎دهد که از هر ۴ نفر از کارکنان زندان‌های انگلیس، یک نفر هدف حمله فیزیکی قرار گرفته است.

- به نظر می‌رسد که حملات فیزیکی به کارکنان زندان‌ها در انگلیس به امری عادی بدل شده است.

به گزارش «ایندیپندنت»، از هر ۴ نفر از کارکنان زندان‌های انگلیس، یک نفر در سال گذشته در محل کار، مورد حمله فیزیکی قرار گرفته است.

همچنین تحقیقات اتحادیه‌های صنفی نشان می‌دهد که از هر ۱۰ نفر، یک نفر در مدت مشابه، ۲ بار یا بیشتر مورد حمله قرار گرفته است.

این گزارش، موسوم به «از ما محافظت کنید»، می‎گوید که زندان‌ها با جهش خشونت روبرو هستند و از سال ۲۰۱۰ حملات به کارکنان زندان‌ها در انگلیس ۲۴۷ درصد، افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، این میزان برابر است با ۲۱ مامور زندان که هر روز مورد حمله فیزیکی قرار می‌گیرند.

حدود ۸۷ درصد از کارگران مواردی از این نوع حملات را به کارفرمای خود گزارش کرده‎اند.

با این حال، ۶۴ درصد از اعضای مورد بررسی گفته‎اند که گزارش آن‌ها در مورد حملات فیزیکی در محل کار هیچ عواقبی برای مجرم نداشته است.

بیش از یک چهارم (۲۶ درصد) از کارکنان بخش زندان‌های انگلیس می‎گویند که روزانه مورد حملات فیزیکی قرار می‌گیرند و یک سوم دیگر (۲۳ درصد) می‌گویند که به طور هفتگی مورد حملات فیزیکی قرار می‌گیرند.

در طول همه گیری ویروس کرونا، ۳۶ درصد از اعضای اتحادیه صنفی زندان‌های انگلیس اعلام کردند که هیچ تفاوتی در میزان خشونت مشاهده نکرده‎اند و ۲۹ درصد دیگر نیز گفته‎اند که این وضعیت بدتر شده است.

در این گزارش به موارد متعدد خشونت علیه کارکنان زندان‌های انگلیس اشاره شده است.

در یک مورد، یک افسر زندان، با فلاسک فلزی ضربه خورد و استخوان گونه اش شکست.

در موردی دیگر، یکی از افسران زن زندان می‌گوید که یک زندانی که سعی می‌کرد او را تحت کنترل خود بگیرد، با لگد به او ضربه زده است.

«روی ریچوس»، دبیر کل اتحادیه صنفی زندان‌های انگلیس، می‎گوید «اغلب در طول همه گیری ویروس کرونا، کارکنان زندان فراموش شده هستند.»

به گفته وی، «ماهیت کار آن‌ها به این معناست که قادر به کار در خانه نیستند، زیرا روزانه با تعداد زیادی از مردم در تماس هستند؛ این بدان معناست که نیروی کار به شدت در معرض ویروس کرونا قرار دارد و اغلب مجبور هستند در شیفت‌های طولانی کار کنند.»

«ریچوس»، همچنین گفت «پس از یک سال و نیم طاقت فرسا، فکر بازگشت به سطح بالای خشونت بسیار نگران کننده است.»

این گزارش می‌افزاید که این بخش در حال حاضر به دلیل عوامل متعددی، از جمله سطح بالای خشونت و مزایای ضعیف، با کمبود نیروی کار مواجه است.

«دیوید لمی»، وزیر کار دولت سایه انگلیس، گفت «بی کفایتی فاجعه بار محافظه کاران از خدمات زندان به افزایش شدید خشونت علیه کارکنانی شده است که این همه فداکاری می‌کنند تا بقیه در امان بمانند.»

وی اظهار داشت «دولت باید فوراً برای بهبود شرایط در زندان‌های شلوغ، با کمبود نیروی کار و خطرناک ما و همچنین اطمینان از مجازات افرادی که به کارکنان زندان حمله می‌کنند، اقدام کند.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *