نوری: مددی چه عملکرد مثبتی در استقلال داشته؟/ باشگاه نتوانست خواسته مجیدی را برآورده کند

13:01 - 18 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الهلال واقعاً در این مدت هزینه و خودش را تقویت کرده است؛ انتظار می‌رود استقلال هم مثل رقیبش تدارک مناسبی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی اظهار داشت: بازیکنان استقلال مانند بازی‌های قبل سرحال نبودند. با توجه به مدیریت و شرایطی که استقلال به فینال رسید، طبیعی بود که محتاط بازی کند و تمرکز لازم در میان بازیکنان دیده نشود.

وی افزود: قبلاً گفته بودم بهتر است استقلال کار را در ۹۰ دقیقه تمام کند و کار را به اما و اگر نکشاند. وقتی شما کار را به پنالتی می‌کشانید طبیعی است که چنین شرایطی به وجود بیاید. از طرف دیگر فولاد به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و توانست نتیجه لازم را کسب کند.

پیشکسوت استقلال درباره انتخاب اسماعیلی و شجاعیان به عنوان پنالتی‌زن استقلال گفت: فرشید اسماعیلی بازیکن خوب و تاثیرگذاری در استقلال است و در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته، اما روحیه لازم برای زدن ضربات پنالتی ندارد. در مورد شجاعیان بهتر بود با توجه به مصدومیت‌هایی که در چند وقت اخیر تجربه کرده و چپ پا بودنش این پنالتی حساس را به او ندهند. به هر حال نمی‌توان خرده گرفت چرا که این نفرات با نظر سرمربی انتخاب شده‌اند و احتمالاً در تمرینات ضربات پنالتی جزو بازیکنان خوب استقلال بوده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به کادرفنی آبی‌پوشان گفت: به نظرم نیمکت استقلال خالی بود و مجیدی مشاوران لازم را ندارد. مجیدی به دنبال دستیار ایتالیایی بود، اما باشگاه نتوانست خواسته او را برآورده کند؛ بهتر است نفرات جدید به کادرفنی استقلال اضافه شود.

نوری در خصوص عملکرد مدیریت استقلال عنوان کرد: متاسفانه مدیر استقلال نتوانست شرایط لازم را فراهم کند. مددی چه عملکرد مثبتی در استقلال داشته است؟ امیدوارم حالا که بازی‌های استقلال به پایان رسیده و منتظر تعیین وزیر جدید ورزش هستیم، مدیرعامل استقلال هم تغییر کند. استقلال به مدیری نیاز دارد که بتواند برای این تیم درآمدزایی کند و مشکلات تیم را حل کند.

وی در مورد آماده‌سازی استقلال برای رقابت‌های آتی تصریح کرد: استقلال در شهریور ماه باید به مصاف الهلال برود. تیمی که واقعاً در این مدت هزینه وخودش را تقویت کرده است. انتظار می‌رود استقلال هم تدارک مناسبی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد؛ بنابراین از حالا استقلال باید دو بازیکن بازیساز، دو مهاجم و مدافع خریداری کند؛ البته اولویت حفظ شاکله تیم فعلی است، اما از تقویت آن نباید غافل شد. به فرض که قایدی در تیم بماند؛ بازی فوتبال تیمی است و نباید فقط به او تکیه دارد. وابستگی استقلال به یک بازیکن صحیح نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *