اشک‌های تلخ مسی در نشست خبری: نشد باشگاه را با دیدن هواداران ترک کنم

15:28 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۷۸۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا در آخرین نشست خبری خود پیش از ترک بارسا با چشمانی اشک‌بار حاضر شد.

- لیونل مسی فوق ستاره سال‌های اخیر جهان فوتبال و بارسلونا به پایان راه خود با این باشگاه رسید. مسی در آخرین نشست خبری خود حاضر شد و صحبت‌هایی داشت که می‌خوانید:

*سال قبل در کنار هواداران نبودیم و نشنیدیم که آنها اسم من را بگویند. نشد باشگاه را با دیدن آنها ترک کنم و این آزار دهنده است. تصورم این بود که با نیوکمپی پر از هوادار خداحافظی کنم، ولی بخاطر اپیدمی ممکن نبود.

*من همیشه هر کاری برای این باشگاه و پیراهن انجام دادم. من همیشه از مردم بخاطر عشقشان به من تشکر کردم و دوست داشتم خداحافظی متفاوتی کنم. هیچوقت تصور چنین خداحافظی را نداشتم. تصور می‌کردم در زمین فوتبال خداحافظی کنم.

*زیباترین لحظه هایم در بارسلونا را سخت است انتخاب کنم، اما اولین بازیم در پیراهن این باشگاه را انتخاب می‌کنم. باعث شد من به رویاهایم دست پیدا کنم و همه چیز بعد از آن اتفاق افتاد.

*تمدید قرارداد من انجام شده بود. همه چیز انجام شده بود و قرار بود من از تعطیلات برگردم و قرارداد امضا شود ولی در لحظات آخر لاپورتا گفت که به دلیل قوانین لالیگا نمیتوانم بمانم. من واقعا میخواستم اینجا باشم و همه کار کردم که بمانم.

*من هر کار ممکنی را انجام دادم و باشگاه هر کاری انجام داد، لاپورتا هر کاری انجام داد. همه چیز برای امضا قرارداد آماده بود، *ولی لاپورتا گفت که قرارداد بخاطر شرایط لیگ قابل تمدید نیست. نمی‌توانستم این حقیقت را قبول کنم که باید این باشگاه را ترک کنم و همه چیز تغییر کند. بارسلونا هر کاری که توانست انجام داد، ولی بخاطر قوانین لالیگا نشد.

*هنوز باورم نمی‌شود در حال ترک اینجا هستم، من از ۱۷ سالگی فیکس اینجا بودم و حالا همه چیز را باید از صفر شروع کنم. تغییر سخت است. مخصوصا برای خانواده‌ام، چون آنها حس خوبی نسبت به این شهر داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *