رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از خبرگزاری میزان

13:43 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۷۴۰
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، گفت:انعکاس وضعیت آموزش و پرورش از یک سو و خواسته‌های جامعه از سوی دیگر رسالت رسانه در این حوزه است.
- شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی صبح امروز ۱۷ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری میزان حضور یافت و از نزدیک با خبرنگاران این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

فولادوند ضمن تبریک این روز و تقدیر و تشکر از خبرنگاران این حوزه گفت: بسیاری از مواقع خبرنگاران با بی مهری و انتقاد مواجه می‌شوند، اما تحت هر شرایطی خود را مکلف میدانند که رسالت خویش را انجام دهند.

وی در حاشیه این مراسم گفت: به طور کلی کمکی که مجموعه رسانه می‌تواند به آموزش و پرورش داشته باشد، از یک طرف انعکاس صحیح وضعیت آن است و از طرفی خواسته‌های جامعه که این موضوع رسالت مهمی است که خود نیز پیچیدگی‌هایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه اقناع افکار عمومی است گفت: بیشترین کمکی که رسانه‌ها می‌توانند به آموزش و پرورش کنند تسهیل فرآیندی است که در طی آن آموزش و پرورش بتواند حرف خود را به مردم بزند.

فولادوند با اشاره به اثر پذیری همه حوزه‌ها از آموزش و پرورش گفت: این حوزه باید به شکلی جدی در اذهان مردم برجسته شود چرا که تعلیم و تربیت مساله مهمی که تاثیرات آن در همه حوزه‌ها مشاهده می‌شود.

وی در پایان گفت: به طور کلی آنچه قابل مشاهده است اینکه با اجرای سند تحول رویکرد‌ها در حال تغییر است و این تغییرات تنها با کمک آحاد جامعه و از جمله کمک رسانه امکان پذیر است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *