تصاویر / سوپر مارکتی متفاوت در خیابان پاستور

6:00 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۷۱۲
خبرگزاری میزان - خلاقیتی از جنس یک سوپرمارکت؛ آن هم در قالب تندرستی. «سرای تندرستی» یک مغازه است در حوالی ایستگاه مترو «حر» که ترفندی خاص در فروش محصولات دارد.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از جام نیوز؛ در حوالی ایستگاه مترو حُر اگر کمی سرتان را بچرخانید با سوپرمارکتی مواجه می شوید که تفاوت های عمده و قابل توجهی با دیگر مغازه های عرضه مواد خوراکی دارد.

این سوپرمارکت که "سرای تندرستی" نام دارد، توسط آقای "عباس سپاسی" مدیریت می شود.

در سرای تندرستی شما به هیچ وجه کالاهای مضر مثل سیگار، کالباس، نوشابه، چیپس، پفک و ... پیدا نخواهید کرد. در نتیجه این مغازه مشتریان خاص خود را دارد و این‌گونه محصولات را درخواست نمی‌کنند.

حال وارد مغازه می شویم تا گفت و گوی مختصری با آقای سپاسی داشته باشیم.

آقای سپاسی خلاصه ای از ابتدای کار تا به امروزشان برایمان گفتند و سپس به ویترین "ویژه تندرستی" اشاره کرده و می‌گوید: در ویترین ویژه این مغازه محصولاتی مثل روغن کنجد، زیتون، عسل و... وجود دارد و تلاش بر این است که این کالاها با قیمتی کمتر به مردم فروخته شود تا مشتریان نیز قدرت خرید آن را داشته و به‌تدریج استفاده این محصولات سالم به بخشی از فرهنگ مصرفی جامعه تبدیل شود.

ایشان با اشاره به اینکه درآمد اصلی بسیاری از هم‌صنفان ما از فروش محصولات مضری است که در مغازه ما فروخته نمی‌شود، گفت: این امر باعث می‌شود که بخش اعظمی از درآمد خود را از دست بدهیم و به عبارتی آن را خرج سلامتی مشتریان کنیم. با این حال از کار خود نیز رضایت داریم چراکه سلامتی مشتریان برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.

به گفته سپاسی تلاش این مغازه بر حرکت به سمت سلامتی است تا مواد غذایی را خرید و فروش کند که کارشناسان تغذیه بر آن اتفاق‌ نظر دارند.

هدف این مغازه نه‌ تنها حفظ سلامتی مشتریان است بلکه تلاش دارد تا جایی که می‌تواند کالاها را ارزان‌تر از حد معمول به مشتریان عرضه کند. تا آنجایی که با مشاهده مجموع تخفیفات کمتر از دو سال اخیرشان به مبلغ ده میلیون تومان رسیده است. اینجاست که جای خالی سوپرمارکت‌هایی را با این ویژگی‌ها در سراسر کشور احساس می‌کنیم.

به گفته سپاسی این مغازه محصولات ارگانیک نیز برای فروش عرضه می‌کند که این محصولات زیر نظر انجمن ارگانیک ایران بوده و از سلامت غذایی برخوردار هستند.

سرای تندرستی که حامی سلامت است همانند چند سوپرمارکت سلامت محور تهران از سوی معاونت شهرداری شهر تهران نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



شهروند
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
آفرین
كامي
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
افرين عالي عالي خيلي عالي...انشاالله بقيه هم ياد بگيرن براي سلامتي خودشون و.........
سید
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
این که تو مغازش سس مایونز هم داره!!! مگه سس مضر نیست!!!!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *