رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظریف: تاریخچه مذاکرات کتاب می‌شود

14:37 - 10 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۰۲۶
دسته بندی: سیاست
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تا آخر هفته موسسه اطلاعات تاریخ در ۶ جلد تاریخچه مذاکره برجام را منتشر خواهد کرد و آن موقع مردم خواهند فهمید که خدمتگزاران و فداییان‌شان در وزارت امور خارجه چه خدماتی را انجام دادند.

- محمدجواد ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت، درباره برجام . مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: اگر برجام به نفع ما نبود و نکات ما را نداشت، امروز آن‌ها (آمریکا و اروپا) برای ادامه برجام شرط و شروط نمی‌گذاشتند. ما توانسته‌ایم؛ اما آن‌ها احساس می‌کنند که در برجام مغموم شدند و احساس می‌کنند که باید مسائل منطقه‌ای و موشکی را به برجام اضافه کنند. ما نمی‌خواهیم چیزی به برجام اضافه کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: ما به برجام بدون یک حرف کم و یا یک حرف بیشتر معتقدیم. ما نمی‌گوییم که مسائل دیگر را به برجام اضافه کنیم. آمریکا و اروپا کسانی هستند که می‌گویند مسائل دیگر را به برجام اضافه کنیم. به دلیل اینکه نشان می‌دهند آن‌ها نتوانستند این‌ها را در برجام اجرا کنند.

ظریف در پایان اضافه کرد: تا آخر هفته موسسه اطلاعات تاریخ در ۶ جلد تاریخچه مذاکره برجام را منتشر خواهد کرد و آن موقع مردم خواهند فهمید که خدمتگزاران و فداییان‌شان در وزارت امور خارجه چه خدماتی را انجام دادند.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3198038_198.mp4']

ظریف در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *